sannaengstrom

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

konstiga saker jag stör mig på.

Av sanna engström - 30 oktober 2014 10:14

tänkte här lista lite saker som jag stör mig på i vardagen,

som andra kanske inte ens har tänkt på.

det är jag som är galen.

tror jag :)


1. fullkomligt HATAR när någon bjuder mig på tuggummi/halstablett etc.

för jag tänker direkt " men bara säg till om jag har sån hemsk andedräkt din jävla idiot "

sen tänker jag, att OM någon hade sagt : sanna, du stinker ur käften,

ja, då hade jag mått dåligt också.

så det är moment 22.

sen kanske dom bara vill va snälla, men jag hatar att få sånt.

haha.


förr kunde jag ge bort tex schampoo/tvål/deo ( vi snackar när jag va tonåring ) till kompisar som fyllde år, men då sa någon till mig : tänk om dom tror att du tycker att dom luktar illa,

jag bara : HAHA MEN VAD SJUKT, klart jag inte tycker.


( sen blev jag vuxen och började tänka likadant haha )




2. blir typ fysiskt illamående av människor som cyklar utan hjälm, springer utan reflexväst, eller går pw utan någon som helst reflex.


ÄR NI HELLRE SNYGGA LIK ÄN FULA VID LIV, eller vad fan handlar det om?




3. människor som vill åka med i min bil men som inte tar på sig bältet.

den här kvinnan åker inte en meter om inte alla har bältet på sig.



4. hur sorgligt det än är att vissa tanter endast har * gå till ica * på agendan, så kan jag inte sluta störa mig på dom tanterna som gärna vill prata om allt mellan himmel och jord med kassörskan, när det är en kö på 47 meter. 


Ja, det regnar mycket i borås, VI VET. vi bor här med.



5. personer som målar snoppar på ens ytterdörr.

det är inte ens kul.



6. att färgen jag har i håret fortfarande färgar av sig på precis allt när håret är blött.

ser ut som att någon har blivit styckad brutalt här hemma på vissa ställen.



7. människor som inte säger hej, eller ens ler, när man själv säger HEJ HEJ.

hur jobbigt kan det vara att faktiskt bara ge en nick?


8. alla som gnäller på tiggare. ge ett leende, en kram, köp något att äta, ge bort dina vantar / mössa, säg hej. det skadar inte. du behöver inte ge bort din lön, den behövs till ditt fredagsmys kanske, men det är ändå en människa som sitter på rumpan i flera timmar och antagligen inte har det så roligt,

och att inte ens bli sedd, måste nästan vara värre, än att vara hatad.



9.människor som ska komma med tips och råd till min träning, när dom själva inte tränat på 9 år.


10. folk som kommenterar min mat, med meningar som : usch vad äckligt det ser ut.


jag brukar svara: himla tur att du inte ska äta det då?




:)          



 
 
Stamp-E

Stamp-E

31 oktober 2014 08:06

kraftigt aktiv här igår ja.... haha....

vill bara kommentera med hehe.... på ett bra sätt hehe..

ha en dejlig helg med din kära

http://stamp-e.bloggplatsen.se

sanna engström

31 oktober 2014 09:18

Hahaha ja igår fick jag till det haha tusen tack snälla du ha en fin helg du med kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna engström - 10 juni 2016 17:02

Välkomna att följa mig på nouw.com/sannaengstrom Hoppas vi ses där ...

Av sanna engström - 9 juni 2016 21:45

Jag håller på att byta portal till nouw så återkommer sen med min adress dit när allt är färdigt . Importerade denna bloggen dit så kan kan säga att jag har en hel del material att gå igenom haha . För jag vill ha en mer strukturerad blogg med underk...

Av sanna engström - 8 juni 2016 21:45

Jag kan inte riktigt minnas i vilket sammanhang jag hörde den här låten första gången, men när jag såg musikvideon så blev jag så blödig som bara just jag kan bli. Jag blev alldeles varm i hjärtat och tårarna rann, för jag tyckte den var så otroligt ...

.

Av sanna engström - 8 juni 2016 15:09

Ska iväg en sväng och umgås med patricia , dricka lite kaffe och tjöta lite . Härligt härligt . Har spenderat dagen åt att tvätta och kolla på film . Tog även tag i att rensa i rören i köket och det var inte lika illa som badrummet tack gode gud ;) ...

:)

Av sanna engström - 8 juni 2016 12:27


Tänkte bara visa lite gamla klipp jag hittade på datorn :)                måste bara visa detta klippet igen, en scen som fick mig att gråta. så jävla fin !      ...

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards