sannaengstrom

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av sanna engström - 1 oktober 2014 22:00

Idag när jag loggade in på instagram så såg jag detta .
Så glad blev jag . Och rörd . Vad fint dom skrev om mig och vad glad jag är som hittat denna grupp .

Tusen tack till er alla <3

Hade pass med PTn förut ju, och det kändes så skönt att få svettas igen. Inte tränat sen 8 september så har känt mig så lat och orkeslös. Eller ja , jag har känt att jag levt en repris av mitt förra liv innan träningen blev en del av vardagen. Så nu hoppas jag sjukgymnasten ger klartecken till träning och att magnetröntgen visar att allt är bra <3

Min pt / vän är helt otrolig. Alla borde få träffa henne. Man lyser upp som en sol av hennes närvaro. Hon kan konsten att få mig att tro att jag är starkast i världen :) hon flikar ständigt in med vettiga små tips , och hon lyssnar och peppar så jäkla bra . Det är ett av dom bästa beslut jag tagit att börja träna med henne . Förra juli frågade hon om jag kunde tänka mig att ställa upp som försökskanin, jag sa ja med stor tvekan , för jag var så fet ledsen och rädd . Trodde inte jag hade det i mig , ville inte se henne besviken . Men ville även pröva för att se om något kunde hända . Och nu , mer än ett år senare , med kontinuerlig kontakt , så kan jag säga att yes , det hände grejer ! Jag började leva ! <3

Så jävla glad ! <3

Av sanna engström - 1 oktober 2014 15:54

Känslan av att få byta om till träningskläder. Min pt skrev igår att vi ska träna idag , hon vet ju om min knäskada så blir ju inget med ben , men ändå , woohoooo peppen :)

Längtar ! Ha en fin kväll allihopa

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards