sannaengstrom

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av sanna engström - 25 oktober 2014 17:34

två nätter kvar att jobba, sen är man ledig i sex dagar. då ska jag vara hundvakt ihop med älsklingen,

pass med ptn står på schemat och bilen skall in på ombesiktning. 


knät fungerar ok, det värker till ibland, kan inte riktigt lita på det och att gå i trappor är svårt och att gå i nedförsbackar är obehagligt som fan, speciellt med massa löv. men jag älskar hösten och jag älskar att träna och röra på mig. jag saknar löpningen något galet mycket, men jag vet ju att det kommer komma, men kanske inte nu i höst. får fokusera mer på den mentala biten istället och att stärka mitt knä,

är livrädd att gå ut för hårt och samtidigt asledsen för att jag inte kan det på det sättet jag vill.


men jag kör med min motioncykel utan styrka, går promenader i helt ok tempo, och jag gör dom övningar som inte gör för ont.


jag tycker om den här regeln jag har, att inte lägga ut massa foton på hur jag tränat,

jag märker att jag blir lugnare i mig själv. för det är ju för min egen skull som jag gör det.

numera kan jag promenera utan att ens använda runkeeper, jag lyssnar på podcasts som betyder mycket för mig, eller dokumentärer eller annat fint, som gör att jag bara går i min egen värld. ingen stress eller press på något sätt <3 



hoppas ni alla får en underbar dag och helg,

var rädda om er :)





Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards