sannaengstrom

Direktlänk till inlägg 23 december 2015

krigare :P

Av sanna engström - 23 december 2015 11:20


 



Dagens första prövning var att hitta en parkering på ica maxi. det är alltid fullständigt kaos där, och tänk er då idag. haha. galet.

lyckan när jag väl hade hittat en parkering och sen krigat färdigt med alla som gärna ville prata i sju timmar och precis parkerat bilen utanför lägenheten och sebbe ringer : hej gumman, jag jobbar  ju nu, du har inte lust att åka 9och handla lite ?



JO. VERKLIGEN.

räkna till tio.

1 2 3 jäääääävla idiot 5 6 7 jaja det är ju ändå jul snart, får väl vara snäll, han jobbar ju 9 10


OK älskling, inga som helst problem.


så inom loppet av en timme har jag krigat 2 ggr på ica maxi, men även samlat poäng på " du är skyldig mig en massage-listan " :P hehe .


nu inväntar jag bara familjen som ska komma och plocka upp mig för att kriga en tredje gång, woohooo, men nu ska det ju bli roligt att handla, för det är ju julklappar, ica maxi var mer toapapper och tandkräm och annat spännande :P


idag känner jag mig himla fin också, längesen jag kände det, tragiskt nog. men ibland hamnar man i svackor där ingenting känns bra med ens utseende, men idag så gillar jag typ hela mig, och det är inte så illa pinkat :) och håret blev kanon. bara hoppas det håller sig så här fint under tiden vi går i stan, borås är ju inte direkt känt för att vara solskenets stad precis.


va rädda om varandra och hoppas ni vinner en massa på uppesittarkvällen nu,

om ni inte orkar titta på tv så är ett tips att lyssna på uppesittarkvällen på radion, för det brukar alltid vara grymt bra. ibland har ju jag råkat jobba innan jul och då har radion varit en livräddare med vacker musik, roliga rim, härliga gäster som underhåller och julstämning utan dess like.

radion kan ibland leverera bättre, genom att man får bestämma själv hur man tolkar utan en massa synintryck. likaså med sport, brukar kolla på fotboll med avtryckt volym, och istället lyssna på kommentatorerna på radion, för dom är alltid bättre .



jaja, nu får jag förbereda mig, stålsätta mig och ha som mantra " inte ge om blickar kunde döda till långsamma julshoppare. inte ge om blickar kunde döda....  bara le. hela tiden :) "



 




julen 2014:


           

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna engström - 10 juni 2016 17:02

Välkomna att följa mig på nouw.com/sannaengstrom Hoppas vi ses där ...

Av sanna engström - 9 juni 2016 21:45

Jag håller på att byta portal till nouw så återkommer sen med min adress dit när allt är färdigt . Importerade denna bloggen dit så kan kan säga att jag har en hel del material att gå igenom haha . För jag vill ha en mer strukturerad blogg med underk...

Av sanna engström - 8 juni 2016 21:45

Jag kan inte riktigt minnas i vilket sammanhang jag hörde den här låten första gången, men när jag såg musikvideon så blev jag så blödig som bara just jag kan bli. Jag blev alldeles varm i hjärtat och tårarna rann, för jag tyckte den var så otroligt ...

.

Av sanna engström - 8 juni 2016 15:09

Ska iväg en sväng och umgås med patricia , dricka lite kaffe och tjöta lite . Härligt härligt . Har spenderat dagen åt att tvätta och kolla på film . Tog även tag i att rensa i rören i köket och det var inte lika illa som badrummet tack gode gud ;) ...

:)

Av sanna engström - 8 juni 2016 12:27


Tänkte bara visa lite gamla klipp jag hittade på datorn :)                måste bara visa detta klippet igen, en scen som fick mig att gråta. så jävla fin !      ...

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards