sannaengstrom

Alla inlägg den 10 september 2015

Av sanna engström - 10 september 2015 18:19

Sovit helt ok inatt och sen har jobbet gått bra , så efter lite kaffe hos mamma så blev jag så jävla löpsugen och sa till mig själv " idag fixar du milen utan att stanna och roligt ska du ha "
Och vad gjorde jag ? Jo jag fixade milen utan att stanna men roligt hade jag fan inte haha . Däremot en nära dödenupplevelse ... När jag sprang vid vägkanten vid 27an så kom en lastbil emot mig och jag hann tänka ; snubbla inte nu vad du nu än gör ... Vad gör jag ? Jo snubblar och håller på att ramla ut framför lastbilen som körde i 90 men hann som tur va få tillbaka balansen och tänkte puuuuh det va nära ögat ... Då kommer nästa bil och jag snubblar till igen ( springer inåt med fötterna så ganska lätt hänt + lösgrus vid vägkanten och himla smalt ) men återigen klarade jag mig så då tänkte jag ; yes. Fan vad gött det är att leva . Haha .

Kom hem nyss så ska ta en dusch och sen vila . Ha en fin dag allihopa <3

Ovido - Quiz & Flashcards