sannaengstrom

Alla inlägg under maj 2016

Av sanna engström - 11 maj 2016 12:55

Fick sånt sug att springa , så gav mig ut . Det gick fan inte fort men det gick sakta ;) haha . Men minimalt är ändå bättre än inget ;) gjort goda matlådor också av kyckling råris och kokta morötter och ärtor . Löve it . Men nu måste svettomanen duscha .

Ps. Sista fotot är en printscreens ifrån en kommentar av ett foto från hony . Fotot handlade om en far som hade ett barn med cancer ,och jag tyckte att den där kommentaren som en okänd skrev till honom kan ha varit en av dom finaste jag någonsin läst . Så jävla vackert !

Av sanna engström - 11 maj 2016 11:55


 
 
 
 
 
 
   




 
 



 
 
 
 
 

Av sanna engström - 11 maj 2016 11:19

Har tagit med mig datorn ut på balkongen, blir så mycket roligare/enklare att skriva inlägg då, än att skriva på en telefon. Och genom datorn får jag ju tillgång till bloggens stora arkiv av foton/videos, så tänkte att jag kunde gå igenom lite bilder ifrån just MAJ, från 2010 till nu. 


hur var vädret då? hur fan såg jag ut? vad tusan hade jag på mig ? och vad gjorde jag ? hold your horses, nu kör vi :) 


låt mig presentera maj, 2010: 



åh, lille Busan. denna krabat hann bli 20 år. Han var min bästa vän, sov hos mig ofta och låg i min handflata och andades och snarkade. saknar honom <<3 

 


en dag i stan med min favoritjacka just då.. 

 



denna bilden togs dagen innan vi skulle avliva busan. älskade katt.. <3 

 



var en cool brud som körde med  solglasögon inomhus. .....

 





åh, saknar denna luggen !!! ( och det ansiktet , och den kroppen haha ) 

     






då går vi vidare till Maj 2011 : 



då bodde jag i en liten lya på 40 kvadrat , blev mkt fest med sköna brudar :) 

           

en liten bild där jag inte riktigt hade lärt mig vad FÖR MKT rouge betydde...  :P 




2012 


   

sebbisen <3 





2013: 


         


grillning , fint väder och skönt häng med kärleken :) 


                  


palma med familjen <3 älskar palma alltså :) 





2015: 


         




ja, det var det. riktigt givande va? :) haha . 





Av sanna engström - 11 maj 2016 10:09

Sovit riktigt gott , vaknade inte ens när sebbe åkte till jobbet vilket innebär att jag sovit utan massa uppvaknanden av fem alarm haha :) Så har satt igång en kanna kaffe och laddat ner en podd och tagit fram en ny bok ,balkongen är min vän nu på dagen <3 :) detta vädret alltså ! Får se om det blir en promenad sen , ska iväg till en polare i eftermiddag och sen är det möte på jobbet innan nattskiftet . Men så skönt att redan nu känna att man har energi och är pigg :) njut av värmen allihopa puss å kram

Av sanna engström - 10 maj 2016 12:27

Haha ;)

Av sanna engström - 10 maj 2016 12:27

Lite kaffe och promenad med diesel och mamma innan jobbet . Mysigt <3 önskar er alla en fin dag, puss

Av sanna engström - 10 maj 2016 10:51

Haha herregud . Jag har tamejfan alzheimers Light . Skulle tvätta idag och visste att jag hade plockat ihop en påse från jobbet med kläder som behövde tvättas men idag kunde jag inte hitta den .. då slår det mig .. jag rökte efter jobbet i våran rökruta ... ringer pappa i lite smått panik ( jobbar på samma jobb haha )och han garvar och säger ;jajjemän det är en vit påse här ja.... då har den alltså stått där hela natten och hela förmiddagen .. .. kan tänka mig den lukten ... haha gode gud . Förlåt till alla drabbade . Haha . Men ett plus va ju att jag inte hade lika mkt att tvätta idag så det var ju gött hehe .. ;)

Av sanna engström - 8 maj 2016 11:47

Snacka om att jag var trött igår när jag skulle läsa innan sovdags , jag hade kommit 250 sidor när morsan kom in och sa ;men sanna ,du kan ju inte klaga på din syn när du fixar att läsa i mörkret ???? Hahaha ja hade glömt att tända läslampan , suck . "Hjulen snurrar men hamstern är död "så att säga ;)

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards