sannaengstrom

Alla inlägg under november 2015

.

Av sanna engström - 8 november 2015 13:29

Grattis på fars dag pappa . Jag älskar dig <3

Av sanna engström - 6 november 2015 18:03

Det jag älskar med min partner i vardagen

- hur han varje morgon kysser mig hejdå innan han ska iväg till jobbet .

- att han varje natt håller om mig och vid dom tillfällena där man är alldeles för varm så har han någon del som nuddar min ( typ tå mot lår liksom ) haha . En barnslig sak kanske men klarar inte av space där man sover ihop fast att det inte känns. Haha .

-hur han tänker på mig när han handlar utan mig <3

- att han är en helt otroligt grym kock

- att han gärna lagar maten hemma och tar disken <3

-hur han berömmer mig dagligen för små saker som jag gör .

- att han aldrig går vid ett bråk. Att han står kvar.

- att han är smart nog att inse att " inget " inte stämmer när han frågar vad som är fel. Och inte ger sig innan jag berättat.

- att han hittar klipp och nyheter som han vet att jag blir berörd av .

- att han lyssnar när jag pratar och inte bara ser lyssnade ut .

- att han får mig att skratta som en galning och samtidigt får mig att våga vara mig själv inför honom .

- att han inte lämnat mig trots att jag fiser framför honom haha

- att han står ut med mitt velande och mina toppar och dalar

- att han orkar med mina analyser om världen och döden och misären och sorg.

- att han har starka armar som håller om mig och får mig att känna mig så trygg.

- att han är så omtänksam och snäll

- att han älskar mig oavsett hur jag ser ut och aldrig får mig att känna mig dum .

- att han spelar låtar och säger " detta är våran låt gumman ".

- att han alltid luktar så gott och klär sig så fint .

- att han också älskar walking dead och ck Luise.

- att han lämnar lappar lite överallt i lägenheten<3

- att han inte är långsint

- att han bara alltid finns där .


Tack älskling .
Jag älskar dig

Av sanna engström - 4 november 2015 19:47

Lite synd om mig i dag . Vaknade i natt av att det kändes som att jag hade flera öronproppar intryckta i örat ( men använder inte öronproppar ) och högra sidan av ansiktet känns svullet och bortdomnat. Och har världens värk i örat och även tinnitus på det högra . Fick tid på vårdcentralen där dom konstaterade hörselgångsinflammation,
Mitt favoritord just nu är VA ? VA ? VA ?

haha . Hoppas ni andra har en skön dag . Kram

.

Av sanna engström - 3 november 2015 18:36

Somnade halv åtta i morses efter nattskiftet och vaknade kl 10 haha så inte mkt sömn men så skönt att vakna till 6 dagars ledighet . Har haft en perfekt skön dag i gött tempo . Tvättat 4 maskiner ,lagat min Favoritmat , köpt hem tryffelsalami ( förlåt älskling )och tänt massa ljus . Så mysigt . Varit en sväng hos en vän med som bjöd på gofika. Klagar inte :) önskar er alla en fin kväll puss å kram

.

Av sanna engström - 3 november 2015 03:57

Så nöjd ( förutom att jag missade att en bild var med två gånger ) var och köpte ram igår så ska sätta upp den snart . 299 spänn på framkalla kostade denna poster . Bara ladda upp sina foton från antingen instagram kamerarulle eller fb. Gick smidigt och snabbt <3

Nu sitter jag på jobbet och har rast . Sen är jag ledig 6 dagar . Denna perioden har verkligen rusat iväg :)

Ha det gott allihopa .

Av sanna engström - 1 november 2015 20:18

Precis sett en av dom bästa filmerna någonsin . Vilka grymma skådisar. Helt tagen . Fantastiskt spännande thriller . Wow .

.

Av sanna engström - 1 november 2015 18:18

Blev suveränt gött :)

.

Av sanna engström - 1 november 2015 17:22

142 rullade köttbullar gjorda haha . Mysig söndag <3
Bjöd sebbe på lite gobrunch i förmiddags , älskar bacon haha :) nu en film och sen iväg och jobba natt . Puss på er

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards