sannaengstrom

Alla inlägg under november 2015

.

Av sanna engström - 17 november 2015 17:54

Olika frisyrer -samma jäkla min .... ;)haha . Måste öva på min pose alltså :)

.

Av sanna engström - 16 november 2015 15:14

Blev lite städning idag och sen en sväng till apoteket för att underlätta hörselgångsinflammation, och efter det matlagning . Mums. Fick sen en sån lust till att springa , vart stilla så mkt och ville bara röra på mig . Blev 3 km löpning på 21 min 56 sekunder utan att stanna. Himla skönt men nu efteråt så undrar jag om jag var smart som sprang när jag inte e riktigt bra i örat ,jag som svettas som en gnu liksom haha . Men hoppas hoppas att det inte skall göra det värre för det är så jävla trist att vara stilla. Min ljudkänslighet är fortfarande hemsk , usch vad jag har svårt för ljud . Hoppas det blir bättre snart , nu en dusch och sen vila . Kramar

.

Av sanna engström - 16 november 2015 10:50

Såg denna texten och tyckte den var så gripande. Denna världen ibland alltså <3

.

Av sanna engström - 12 november 2015 23:53

Kom hem från jobbet för en stund sen . Svettigt värre . Har en liten hatkärlek till när det är så mkt att göra så att man knappt vet vad man heter haha . Fördelen är att tiden går fort och svetten sprutar. Eller njae nackdelen är väl att svetten sprutar men ändå skönt att känna att man kämpar och gör så gott man kan och det är så härligt att kunna lämna över rent och snyggt utan minsta spår på timmarna tidigares kaos hehe . Örat gör fortfarande ont men medlet i sig hjälper . Däremot är jag ju typ döv på jobbet när någon pratar med mig och jag dessutom har lurar på mig haha . Blivit några pinsamma frågor kan jag lova där jag hört helt fel haha .

Men nu ska jag ta det lite lugnt och sen försöka sova lite , bara 2 nätter kvar sen ledig 6 dar igen :)

Må gott allihopa :)

.

Av sanna engström - 12 november 2015 10:38

Älskar hur fort mitt hår växer , just denna längden är helt underbar och sen tycker jag även att utväxten passar in , ibland får man ha såna dagar där man är nöjd haha :)
Nu frukost och sen ska jag jobba eftermiddag . Ha en fin dag allihopa :)

.

Av sanna engström - 11 november 2015 16:57

Grattis på födelsedagen hjärtat . Fan i himlen vad jag älskar dig . Du är bäst <3

.

Av sanna engström - 11 november 2015 00:43

.

Av sanna engström - 10 november 2015 18:01

Lite tacomys idag , sebbe fyller år imorgon men då jobbar jag så han har fått sina presenter idag , han blev glad <3 så nu blir det mat och tända ljus och kanske någon film ,får se om jag kommer höra något haha , men salvan i örat är riktigt bra ,känns skönt att det blir bättre och bättre . Kram

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards