sannaengstrom

Alla inlägg den 30 november 2015

,

Av sanna engström - 30 november 2015 17:47

hur en kväll kan se ut hos mig. haha, så jag. jag kan titta på en video på youtube och sen finns det ju "liknande videos " vid sidan av till höger, och så klickar man och klickar man och klickar man. och gråter en skvätt, skrattar en del, och bara njuter. helt plötsligt har  4 timmar gått och man fattar ingenting?

vad hände med allt man skulle ha gjort? typ tvätten, städningen, matlagningen, sopsorteringen, mm. haha.


youtube är fan livsfarligt.
haha



 






















visst fattar ni hur lätt man kan fastna vid sånt här? så galet bra <3 underbart.



.

Av sanna engström - 30 november 2015 16:54

http://m.youtube.com/watch?v=V6-0kYhqoRo

Riktigt fin reklam . Hade jag haft mina kvar i livet så skulle jag så gärna ha firat jul med dom <3

.

Av sanna engström - 30 november 2015 14:32

Gjorde precis en himla god maträtt . Mums . Lite thaiinspirerat. Det duger i krig det :)

Va hos tandläkaren förut ,fan vad jag älskar dom . Bästa som hänt mig att jag skrev på friskvårdsbidraget. Kostar 900 per år och jag tjänade in det efter en vecka hehe . Och denna dagen så klagade jag på min käke och att jag ofta gnisslar tänder , då gjorde dom en avmätning direkt och bokade in mig för att få en bettskena. Alltså FÅ. eller ja , den hade kostat flera tusen om jag inte hade haft mitt bidrag. Woho . Nice .
Härligt :)

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards