sannaengstrom

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av sanna engström - 21 oktober 2015 23:23

Sån fin dag idag . Vaknade av att sebbe väckte mig och hade köpt vackra blommor <3 då kan man inte bli annat än glad <3 Tack älskling . Sen så kollade vi på filmen dum dummare 2 och den var helt underbart störd. Haha . Åt lite rester av min lasagne och bara hade det gött . Nu sitter jag på jobbet och har rast och åh vad jag ska njuta av min ledighet som startar halv sex imorgon . Önskar er en fin fortsättning på veckan kramar

.

Av sanna engström - 21 oktober 2015 03:55

Bjöd sambon och en vän på lasagne igår eftermiddag . Så mysigt . Och sen fick min vän för sig att vi skulle sortera garderoberna , vilket jag och sebbe tänkt göra i ett år men aldrig fått tummen ur till haha . Så på en timme hade vi sorterar massvis ,vikt alla handdukar ,gått upp till vinden med onödiga saker och sen fick hon en hel kasse kläder som jag inte längre ville ha ,plus en matlåda med lasagne såklart haha . Så smidigt att hjälpa varann . Fick tvättat 7 maskiner också , toppen :) nu sitter jag på skiftet och har rast , är relativt pigg för att ha sovit lite , bara en natt kvar sen ledig 6 dar igen . Tiden går fort . Snart är man 50 . :)

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards