sannaengstrom

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av sanna engström - 15 oktober 2015 18:03

Varit på en mysig marknad i inca. Stort som fasen och riktigt bra väder och mkt folk. Himla mysigt . Nu har jag slagit mig ner vid en bar och dricker en öl i solen och strax ska jag hem till brors terass och äta tapas <3

Av sanna engström - 15 oktober 2015 08:14

Första bilden tog jag vid en gata i palma där jag tyckte att målningen var så otroligt fin så jag ville ta massa kort . Blev riktigt nöjd .andra bilden är mindre vacker . Det är mina myggbett som verkar ha legat i marinad och göttat till sig. Kliar som en galning . Tagit kortison och tabletter men än så länge är jag inte en Victoria secret modell iaf haha .

Av sanna engström - 15 oktober 2015 08:11

Godmorgon . Vaknade halv sex av att jag drömde en mardröm om jobbet och fick panik och trodde att jag försovit mig . Känslan av att då inse att nej sanna ,du är dels ledig och sen befinner du dig på mallorca va helt underbar haha . Nu ska vi iväg till en marknad och mysa och äta någon bit mat . Igår somnade jag tidigt , vi hade en hemmakväll med pizza och film . Slocknade nog vid 22 . Annat var det i förrgår då somna jag halv fem hehe .

Ha en fin dag allihopa puss på er .

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards