sannaengstrom

Alla inlägg under september 2015

Av sanna engström - 9 september 2015 19:54

Att se att mannen som såg så hjärtskärande förkrossad ut när han höll om sina barn , nu hamnat i säkerhet i Tyskland <3 Tack Tyskland <3

Av sanna engström - 9 september 2015 18:07

Imorgon börjar jag jobba igen. Sorterat alla mina böcker och dammat av bokhyllan och städat som en galning hemma. Inte ofta en torkar alla lister i lägenheten haha men nu blev det gjort :) gött gött.

Min bil är fortfarande på verkstaden och verkar vilja bo där ... inne på 3e veckan nu .
Känner mig naken .

Tur man har fina vänner som lånar ut sin bil <3

Ha en fin dag allihopa.

Av sanna engström - 9 september 2015 06:40

En minikort löprunda avklarad . Inte ens 2 km men mer än 1 km haha . 1.5 för att vara exakt . skönt att bara starta dagen med lite flås :) glad för minsta meter som min trötta hjärna lyckas med :)

man ska alltid vara glad för det lilla för det är mer än inget <3

Av sanna engström - 7 september 2015 13:50

Så härligt . Blev 2 km löpning 500 meter rodd 2 km cykling och 3 km pw . Som jag längtat .. nu blir det en lång dusch sen mera kaffe med kokosolja och mjölk .
.fick frågan " varför har du kokosolja i kaffet för ? Vad är det bra för ? "
Och då blev jag bara så trött . Vad är det för fråga ? Varför måste allt va bra hela tiden ?
Jag svarade bara " har inte sagt att det är bra , har det för att det är gott " är väl en anledning så enkel som någon kan jag tycka haha .

Ska tvätta snart och sen kommer en vän förbi på lite kaffe och tjöt . Mysigt <3

Av sanna engström - 6 september 2015 18:57

Just nu är jag hemma hos patricia och kör ansiktsmask och tee kväll. Himla mysigt .
I övrigt så har jag mest tagit det lugnt , fortfarande hosta from hell men inte ont i halsen iaf . Kanske blir en lätt löptur imorgon, saknar ihjäl mig efter det .
Puss på er

Av sanna engström - 4 september 2015 17:24

Fast ska jobba imorgon 2-22 men annars är jag ledig tills på torsdag . Så skönt .
Idag blir det skräckfilmkväll med sebbe och imorgon ska jag gå en vända på stan med patricia innan jag åker iväg och jobbar. Streetart i borås har ju börjat och jag tycker dom är så grymma <3

Minus på vågen och det känns skönt som fan ,men hostan är kvar så ingen träningen , mindre skönt . Saknar löpningen men ska ge gärnet sen .

Har by the way läst ut 3 böcker på en vecka . Älskar när man hittar böcker som gör att man inte ens märker hur mö klockan blir för att man är så inne i den . Toppen <3

Ha en fin kväll och helg puss på er .

Av sanna engström - 2 september 2015 14:29

Älskar nya tavlan haha så skön :)

Har fortfarande ont i halsen så ingen träning än . Trist men viktigt att vila . Två nätter kvar att jobba sen ledig 6 dar . Ska kurera mig så mö jag bara kan . Puss på er .

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards