sannaengstrom

Alla inlägg den 24 september 2015

Av sanna engström - 24 september 2015 23:39

Arbetet gick helt ok och benen kändes pigga, gymmet var tomt så jag körde på med min musik.

sprang mitt snabbaste hittils på 2 km. 13 min 10 sekunde. och med det snabbaste hittils så menar jag med min nya vikt-referens,haha. vill inte ens tänka på hur snabbt jag har spungit den förut. haha.


iaf, på vägen  hem så låg jag bakom en lastbil och tänkte först köra om, men så sa något inom mig: nej, gör inte det. det är tryggare att ligga bakom...... precis när jag tänkt den tanken så kommer en bil bakom mig med blåljus och kör om och minuten senare är jag fast i en kö i 30 minuter. då visar det sig att en personbil smällt med en älg precis utanför länghem.


det gick en person och informerade alla oss om  hur läget var, att bilisten verkade leva,att älgen var död, att mer hjälp väntades och att föraren måste klippas ur bilen.

inte sett något mer än det, men hoppas innerligt att föraren är ok, älgen skiter jag i. så otäckt att köra på 27an, för det är så minimalt med viltstängsel och så ofta viltolyckor / dödsfall. och där kör man varje dag.


kändes nästan som ödet att jag valde att dels träna efter jobbet och sen inte köra om den där lastbilen,

puh. ska fortsätta att köra som en tönt, dvs lagligt och smart. det är ett som är säkert.


va rädda om varandra och ha inte bråttom <3



.

Av sanna engström - 24 september 2015 15:23

Hängt med lurven en sväng innan jobbet . Han är ju bara så himla fin. Vikten går stadigt neråt också , så härligt .
Funderar på om jag ska gymma efter jobbet ikväll ,beror på om det är tomt i lokalen. Vill ju köra min egen musik på högsta nivån ,så jävla skönt att springa då haha :)

Ha en fin dag allihopa <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards