sannaengstrom

Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av sanna engström - 22 augusti 2015 19:52

Irritationen la sig något när personen som parkerat mitt emot oss vänligt frågade om hjälp var på väg , och jag sa att min sambo var inne och köpte startkablar som han förmodligen ville strypa sin sambo med haha , då säger snubben :äsch det är lugnt ,jag hjälper er . Jobbar på Volvo och sånt här händer hela tiden så va inte arg på dig själv .

Jag frågade om jag fick krama honom och det fick jag .

Två hjältar idag . Han och sen sebbe som faktiskt aldrig ströp mig utan kramade mig också <3

Haha :)

Alltid lär man sig något nytt iaf :)

Av sanna engström - 22 augusti 2015 11:50

Idag tar jag pris som mest dum i huvudet .
Orkar inte . Gaaaaaah .

Sebbe skulle handla och jag skulle vänta i bilen , det blev lite varmt så jag satte igång fläkten och tänkte inte alls på att batteriet dras av det .

Eller jag ska vara ärlig .
.jag visste inte att det drogs på batteriet eftersom jag är en värdelös kass människa när det kommer till bilar plus att det inte lyste något . Jag tar alltså priset .

Jag borde inte ens ha bil .

Och just nu har jag ju inte det och jag börjar jobba om 2 timmar och jag vill skjuta mig själv och sebbe är inne och köper startkablar samtidigt som jag tror han drömmer om att strypa mig med dom långsamt .


En mindre bra dag helt enkelt .
Over and out .

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards