sannaengstrom

Alla inlägg den 17 augusti 2015

Mys

Av sanna engström - 17 augusti 2015 17:04

Vilken dag . Vilket väder . Vilka fina vänner jag har . Mysig dag i skogen också med sebbe letandes efter svamp . Ingen lycka men roligt ändå . Denna dagen har verkligen gått i ett. Haha . Senare ikväll blir det att dricka tee och kolla någon serie , trötta ben nu ,både för mig å diesel .

Av sanna engström - 17 augusti 2015 10:04

Vaknade utvilad och gick en runda med diesel och solen lyste sådär skönt som endast en sol på en ledig morgon kan lysa.

Fixade God frukost och iskaffe och tittade på bästa therese lindgren och hennes härliga klipp.

Nu softar jag till en film innan det bär av till en vän för lite häng <3

I eftermiddag ska jag ut och gå med lurven och patricia och senare ikväll ska jag följa med en vän till ett nytt gym för att se om det kanske är något för mig . Tröttnat på det jag har så vill se mig om för något nytt och hört bra om detta så det ska bli spännande .

Önskar er alla en fin måndag <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards