sannaengstrom

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av sanna engström - 14 augusti 2015 20:54

Min kompis ringde och sa att han och hans farsa har grillat å undrade om jag ville komma förbi och käka . Alltså den timingen va perfekt . Precis tränat å duschat och svinhungrig. Så tack snälla ni .
Nu jobb <3

Av sanna engström - 14 augusti 2015 18:59

Och underbart . Älskar att springa i länghem . Nu blir det dusch å vila innan jobbet .

Av sanna engström - 14 augusti 2015 17:32

Fiskade och fick en gädda men vi tyckte inte den var stor nog så den fick leva haha men kul med napp . Svamp var det sämre med men diesel fick ju sig en promenad plus svalka sig i sjön så det var mysigt .

Nu har jag bara en natt kvar att jobba sen ledig 4 dagar . Ska börja med att säga upp mitt gym för ska börja på ett annat som verkar bättre . Spännande .

Njut av helgen allihopa <3

Av sanna engström - 14 augusti 2015 14:31

Vaknade av att solen strålade in och tog en runda med hunden som direkt efteråt sprang till skuggan haha . Inte lätt att vara en finsk lapphund i värmen .

Sen överraskade älsklingen mig med att komma ut hit så jag fixade en god sallad med björnbär Tomat smultrondruvor ägg championer sockerärtor och sallad.
Mums <3

Av sanna engström - 14 augusti 2015 06:36

Oj vad den här natten gick undan att jobba . Behövde knappt titta på klockan innan 8h hade gått . Älskar såna perioder. Beslutade mig för att springa av mig till min favoritmusik direkt efter och det blev inte långt men det blev av . 2 km löpning är ju mer än ingenting och jag är tacksam för allt som är mer än ingenting . Känner sån energi och är glad att jag gör det . Saknat det så mycket . Nu dusch och sen direkt i säng .
Ha en fin morgon allihopa och va rädda om er puss

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards