sannaengstrom

Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av sanna engström - 12 augusti 2015 23:24

Va mycket på jobbet idag igen men har har en helt annan energi nu och hela skiftet längtade jag tills jag kunde springa på löpbandet som jobbet har och hela skiftet höll ja tummarna för att ingen annan skulle vara där så att jag dels :kunde använda det enda löpband som finns men främst kunna spela hur jävla högt jag vill med min egna löplista. Och jag hade tur woho .

Blev 3 km löpning på 22 min 40 sekunder . Helt ok. Kom hem och cyklade 4 km och sen blev det en iskall dusch . Nu blir det till att slappna av framför någon serie en stund med tända ljus och film .

Over and out .

Av sanna engström - 12 augusti 2015 12:05

Fixade en sån god sallad som jag ska käka ikväll på jobbet .

Ruccola / spenat / tomat / groddar / ärtor / keso / hallon /getost och valnötter <3

Av sanna engström - 12 augusti 2015 09:55

Har råkat bli lite kär i ett nytt tee som jag hittade . Kom i fyra olika smaker och just denna smaken var helt gudomlig . Mums .

Måste köpa kokosolja för det är så gott att ha i tee <3

Känns som att det äntligen har lossnat lite för mig nu , att jag inte ser lika mkt motgångar eller motstånd.

Nu vill jag verkligen framåt . Och bli ett starkare jag . Härligt . <3

Av sanna engström - 12 augusti 2015 09:17

Aj . Haha men känns kanon med denna brutala träningsvärk . Saknat den .

Började dagen med 8 km cykling ,strax blir det en dusch och sen iväg för att handla mat och sen hem till länghem en snabbis för att dricka kaffe med mamma och sen jobba .

Blir högrevsgryta idag , mums <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards