sannaengstrom

Alla inlägg under juli 2015

Av sanna engström - 13 juli 2015 11:22

Seriöst . Här går jag och njuter av att jag har haft en sån bra semester och så ringer mamma och berättar att pappa kollat på jobbschemat och sett att jag inte alls börjar på fredag haha börjar på måndag win win haha . Underbart ;)

Av sanna engström - 13 juli 2015 10:22

Första gången på länge som jag inte har ångest över att börja jobba på fredag igen . För det har känts som att jag haft semester i 2 månader haha . Gjort massa grejer och hängt med dom jag älskar och vädret har varit lika fint som mitt humör och allting har blivit bättre än jag trodde . Så jag är himla nöjd med semestern . Och det känns också skönt att känna så för på jobbet finns det alltid tragiska människor som ska retas eller håna eller själva ska på semestern när man kommer tillbaka ifrån sin och med skadeglädje säger " hehehehe vi går på semester nu höhö " eller den när man varit utomlands och dom säger " va, skulle inte du va utomlands ? Du är ju inte ens brun ju , va du på Antarktis eller "

Haha ja herregud. Jag är glad för deras skull , dom som får gå på semester , men är även glad över att snart börja jobba igen och komma in i rutinerna .

Igår och i förrgår hade jag solfrossa och frös som en idiot samtidigt som kroppen kokade av värme , så när vi kom hem till Borås så somnade jag av ren utmattning 18;00 och vaknade 08;00 haha .

Så nu blir det bara hemmamys innan jobbet kallar om några dagar <3

Av sanna engström - 12 juli 2015 09:25

Haft en sån fin semester och vi är så tacksamma <3 nu bär det hemåt för några sista dagar innan jag börjar jobba på fredag igen . Känns som man har hunnit med massor ,himla skönt <3

Av sanna engström - 12 juli 2015 09:23

Idag fyller pappa år , stort grattis bästa Lasse . Tack för allt du gör för mig och tack för att du finns . Bästa pappan i världen är du :)

Av sanna engström - 11 juli 2015 14:12

Vi har det så bra här så jag tror jag dör . Solen har varit med oss hela tiden och maten är grym . Nu sitter jag och älsklingen på feskarns igen för 3 gången denna veckan haha favoritstället <3

Lite bildregn igen :)

Av sanna engström - 9 juli 2015 12:02

Här kommer ett bildregn, vi har det himla bra här . Så mysig stuga och så skönt att vara i grebbestad och andas den luften .
Nu spelar vi lite kort och bara njuter . Eller ja , sebbe njuter för han vinner hela jävla tiden . Haha :)

Av sanna engström - 5 juli 2015 21:29

Älsklingen ville till ullared för att kolla solstolar och vi åkte dit . Han benämnde området fort som fan som "helvetet på jorden och detta gör jag aldrig om " 45 minuter senare var vi ute med en nota lägre än jag någonsin varit med om . Haha .

Sen blev det strand sol och bad vid han hans mormors stuga . Jordgubbar med mjölk och vattnet var 26 grader varmt . Första gången vi båda badade utomhus detta år . Extremt välbehövligt . Så gött ;)

Sen drog vi en sväng till päronen och överraskade dom mitt i middagen så vi blev serverade potatismos med strömming <3

Kom hem till lägenheten ganska sent så ikväll blir det lugnt , på onsdag blir det äntligen grebbestad . Som vi längtar <3

Av sanna engström - 2 juli 2015 21:53

Borstat bort en hel hund typ , haha nej men jäklar vad hår han har lille lurven <3

Sen har jag hängt med en vän och efter det har det blivit massa promenader med diesel och däremellan har han legat framför fläkten som går på högvarv på altanen haha .

Annars så blev det 3 h i solen lyssnandes till 2 olika dokumentärer. Riktigt fint sällskap.
Men det finaste sällskapet kom på eftermiddagen , min sambo <3

Så vi myste och käkade och hade det allmänt gött och nu kollar jag lite film innan det blir en sista runda med diesel ,
riktigt skön dag <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards