sannaengstrom

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av sanna engström - 14 maj 2015 22:08

Tror väl att de flesta har hört låten River flows in you, men tror inte många har hört det i den här versionen där en tjej har skrivit en text till musiken som är så oerhört vacker. Älskar den.

Riktigt vacker låt som jag hoppas fler kommer gilla.

ps. jag borde ju inte få jobb som tipsare eftersom denna las ut 2009, så jag är väl en aning sen på bollen, men nu rullar bollen iallafall. hoppas ni gillar den :)





bara för det så blir det en bild som är från 2009 :)

 



Av sanna engström - 14 maj 2015 21:15

Haha orkar inte men tänkte spalta upp detta scenario som nyss skedde .

Bäst att visa i foton . Fotot längst ner där jag gav min sista kommentar på hennes svar RADERADE hon och sen direkt efter blockade hon mig . Det tyckte jag var fint och moget gjort . Älskar att man kan ge kritik i detta land men inte ta det alls :)


Jag lärde mig något nytt idag iallafall .
Att jag fatshamar. haha herregud .



Av sanna engström - 14 maj 2015 15:52

Att bara vara . Försöker vänja mig vid att gå utan lurar och bara lyssna till mitt inre och min andning. Går bättre och bättre .

Jag är alltid i stort behov av luft när jag jobbat mina förmiddagar och det viktigaste för mig oavsett hur lite jag sovit eller inte innan skiften , är att komma ut direkt efter att jag slutat för annars är det lätt att det inte blir av .

Igår trotsade jag tröttheten ( hade varit vaken i över 1.5 dygn ) och tog en promenad direkt efter jobbet . På kvällen sen sov jag bra men va seg ändå . Så det tog emot att åka till sjön men nu är det gjort och det känns skönt .
Sovmorgon imorgon . Toppen . Då hinner jag både sova och träna .
Puss på er :)

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards