sannaengstrom

Alla inlägg under april 2015

Av sanna engström - 13 april 2015 20:11

Diesel gillar verkligen inte att va med på kort :)       

Av sanna engström - 13 april 2015 19:42


Dessa två videos får mig att skratta som fan <3 hade så roligt hos Marie ,vilket kanske märktes ;) 






 
 

Av sanna engström - 13 april 2015 19:39

Va och handlade i en kiosk här i borås där man va tvungen att handla för 50 kr för att man skulle kunna använda sitt kort så jag bara tog tag i dessa och sa :det blir väl över 50 nu va ?

"Han :jajjemän men ät nu för fan inte alla på en gång ,dom är nämligen VÄLDIGT laxerande,
min fru va hård i magen en dag och då jävlar lossnade det så en varning bara ,ha en bra dag tjejen"


Öh , tack ..... :) den där känslan när ett biträde blir lite väl personlig;) Löve it ;) hahaha

Av sanna engström - 13 april 2015 18:48

solen / tulpaner / kaffe / långpromenader / sms / spontanitet / dramafilmer / serier / familjen / att brorsan ringer så ofta från Palma/ att Sebbe pussar mig hejdå varje morgon innan han ska till jobbet / doften av städat / att somna på soffan medan solen strålar in / att vara saknad / att betyda något för någon / att höra musik som får en att rysa / att se en bra dokumentär / höra en bra podd / se ett äldre par leendes hand i hand / modiga människor / skratt som bubblar likt såpbubblor / kramar som känns in i själen/ samtal man inte väntat sig / boken som får en att försvinna en stund / lukten av nytvättat / doften av bananpannkaka/ känslan av att ljuset närmar sig / sommaren är på väg / lyckan ler emot mig<3

Av sanna engström - 13 april 2015 17:34

3 anledningar till varför jag älskar #humansofnewyork

1:att dels få veta mer om okända människors känslor tankar och drömmar

2: att inse hur viktigt det är att inte döma ,man vet aldrig vilket bagage någon går och bär på .

3: KOMMENTARERNA är helt fantastiska.

De dagar då jag har tappat hoppet om mänskligheten så är det bara att kika in på detta kontot , för det är så fullt av kärlek ödmjukhet och empati .

Tror bannemej jag borde starta ett för sverige , om det nu inte redan finns <3

Sebbe överraskade ju mig förra året med att ge mig den boken i födelsedagspresent, blev så himla glad . Vilka människor ! Vilka berättelser. Helt fantastiskt gripande ! <3

Av sanna engström - 13 april 2015 17:09

Vilken fin idé . Jag provade och fick så otroligt fina ord ifrån folk <3

Mer pepp åt folket alltså :)

Tack för era underbara ord , känns så kul att ni uppskattar mig och uppfattar mig på det sättet som ni gör .

Kärlek till er alltså <3

Av sanna engström - 13 april 2015 15:37

Från noll energi i helgen på grund av sjukdom så började denna dag med frisk aptit och storstädning. Det var som att jag helt plötsligt hade fått massa energi på en gång samlat från 2 dagar med noll. Så dammsög alla rum , körde diskmaskinen 3 ggr ( ja det behövdes haha ) slängde massa sopor , handlade mat , gjorde 7 matlådor med köttfärssås och torkade lister . 


Här borde jag ju ha stannat och bara satt mig ner i soffan men då fick jag för mig att rensa alla fem garderober som bland annat haft massa julsaker och annat bös som inte ska fram på ett tag . Ny regel är att det som behövs inom en snar framtid ska finnas i garderober , allt annat ska till vind/källare ( och ja , denna regel kom tydligen på idag ) 


så efter 5 vändor till vinden och 4 till källaren så är allting sorterat . 


DEN KÄNSLAN. 


( däremot har vi inte sorterat / kategoriserat allt som är på vinden och i källaren men det får bli en annan dag ) 


skönt att hemmet är i bättre ordning nu iallafall . 



Huvudvärken håller i sig men har ingen frossa längre . 

så skönt att det inte blev längre än 2 dagar . 



Nu ska ska jag försöka hitta någon bra serie / film att koppla av till , 

tipsa gärna . 


Kram 

Av sanna engström - 13 april 2015 09:13

I lördags eftermiddag så var jag och tränade med en vän och direkt när jag kom hem så började jag må illa , 

så jag kräktes som en kalv . tänkte ; oj, detta va ju märkligt men det blir väl bra snart . 


Det slutade inte , kräktes 17 ggr (ja jag räknade )under hela dagen och i slutet var det bara galla . Gud vad mysigt det va . Älskar't. Haha nej . Fy fan . 


Va helt slut efter alla kräkningar så somnade på soffan och sov i flera timmar , kräktes , gick och la mig och sov 12 timmar . Söndagen var jag som i ett töcken . Kallsvettig , frossig men åtminstone kräkfri. Vågade inte jobba natt så va sjukskriven både lördag och söndag , lika bra det då jag inte va säker på vad tusan det va . 


Idag mår jag mycket bättre , däremot ont i knät och lite snurrig i huvudet men aptiten är tillbaka iallafall . 


Hoppas ni andra hade en mysigare helg än vad jag hade och att ni får en fin vecka . 

<3 

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards