sannaengstrom

Direktlänk till inlägg 28 april 2015

att sakna.

Av sanna engström - 28 april 2015 07:03

Det är inte det att jag har tagit på mig den där kända koftan som kliar , ni vet, den där offerkoftan.

Nej, det är inte det. Det är mer det att jag har börjat lyssna till mina egna ursäkter som jag tidigare hade förbjudit.


förut lät jag aldrig tankarna hindra mig.

låt mig spalta upp hur det var när jag tränade som bäst.


FAN DET REGNAR - skit i det, du ska ändå duscha sen.


ÅH VAD VARMT DET ÄR UTE, ORKAR INTE SPRINGA - äsch, knip käften och ta på dig en keps och ha med dig vattenflaska, du får ändå duscha sen.


MEN JAG HAR JU JOBBAT OCH ÄR TRÖTT JU  - man sover ändå 1/3 av sitt liv och en träning är 4%på hela din dag om du tränar en timme, och att springa 3 km tar 20 minuter,så ut med dig din tönt.


MEN JAG HAR JU MENSVÄRK - ja, och det blir bättre menar du av att äta bullar och göra nada? nope. upp och hoppa.


MEN DET ÄR JU DESPERATE HOUSEWIFES PÅ TV JU - kvinna, du lever på 2000-talet. det finns repriser och "lagliga" sidor att titta igen det du förlorat.


MEN JAG ÄR JU SÅ DÅLIG JÄMFÖRT MED DEN OCH DEN - och vad gör du just nu? sluta med det. den enda du ska jämföra dig med är med den du var igår. punkt.


MEN JAG SPRINGER JU SÅ SAKTA - men du varvar ändå den i soffan, upp och hoppa.



ja, listan kan göras lång på hur jag motiverade mig själv .

jag hade som mantra " känn inte efter före " för man ångrar aldrig ett träningspass.


ps. bara så ni inte misstolkar här, självklart hade jag vilodagar såklart. återhämtning är viktigt.

men nu har jag typ haft vila och återhämtning i ett halvår känns det som och DET är inte så sunt. haha.


jag saknar mitt gamla tänk men det bästa är ju att det är upp till mig att få det tillbaka.

bollen är hos mig liksom :)


jag kanske ska sluta skylla på mitt knä, som faktiskt bara ploppar till och viker sig någon gång i veckan och inte varje dag. jag kanske ska sluta skylla på såret vid låret , som dock gör ont , men som går att uthärda. jag kanske ska sluta skylla på för lite sömn, för med för lite sömn så har jag ju massvis med timmar att slå ihjäl, varför  inte med en promenad eller löpning eller gym eller rehab?


nej sanna, det är dags att rycka upp dig lite.

du kan ju det här.

små små steg.



                             



dessa foton får mig att le, för här hade jag kontrollen, och jag hade så jävla roligt. det är i slutet på 2013 och början på 2014 :)


dit vill jag igen :) <3 


och vet ni en sak, dit SKA jag igen :) 


puss och kram . 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna engström - 10 juni 2016 17:02

Välkomna att följa mig på nouw.com/sannaengstrom Hoppas vi ses där ...

Av sanna engström - 9 juni 2016 21:45

Jag håller på att byta portal till nouw så återkommer sen med min adress dit när allt är färdigt . Importerade denna bloggen dit så kan kan säga att jag har en hel del material att gå igenom haha . För jag vill ha en mer strukturerad blogg med underk...

Av sanna engström - 8 juni 2016 21:45

Jag kan inte riktigt minnas i vilket sammanhang jag hörde den här låten första gången, men när jag såg musikvideon så blev jag så blödig som bara just jag kan bli. Jag blev alldeles varm i hjärtat och tårarna rann, för jag tyckte den var så otroligt ...

.

Av sanna engström - 8 juni 2016 15:09

Ska iväg en sväng och umgås med patricia , dricka lite kaffe och tjöta lite . Härligt härligt . Har spenderat dagen åt att tvätta och kolla på film . Tog även tag i att rensa i rören i köket och det var inte lika illa som badrummet tack gode gud ;) ...

:)

Av sanna engström - 8 juni 2016 12:27


Tänkte bara visa lite gamla klipp jag hittade på datorn :)                måste bara visa detta klippet igen, en scen som fick mig att gråta. så jävla fin !      ...

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards