sannaengstrom

Alla inlägg den 25 april 2015

Av sanna engström - 25 april 2015 18:42

 

invigde min långa ledighet med att köpa hem tryffelsalami som älsklingen fullkomligt avskyr.

( både doft och smak ) jag får ju inte ens ha den i kylen när han är hemma haha men nu är han borta över helgen, så då passar jag på :P





  


fått dille på smoothies också. denna blev helt underbar. vi hade två små bananer som höll på att bli urdåliga, men dom slängde jag in ihop med naturell kvarg, mjölk och vaniljpulver.


MILKSHAKE :) haha . blev kanongött.

 




Ni som följer mig på blöggen läste ju nyligen om min lilla incident med låret,

som fortfarande är rött, infekterat och svider som bara den.

har talk och annan skit som jag lindrar smärtan med,

och så måste jag ha leggings eller något som skyddar,  för om låret är naket så skriker jag bara typ.

så ja, den enda träningen som blivit av sen det hände är denna :)



 




ha en fin helg .

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards