sannaengstrom

Alla inlägg under mars 2015

Av sanna engström - 18 mars 2015 15:39

Lyckan! haft som mål att orka springa uppför trandaredsbacken utan att stanna men inte fixat det sen knäskadan.

Idag fixade jag det utan problem plus att jag fortsatte löpa och sprang mitt längsta sen skadan , 6 km blev det . Så jävla glad <3

Den känslan när allt bara faller på plats ,när jag inte behöver övertala kroppen att den inte är trött - bara uttråkad - utan den bär hela vägen in i mål ,utan problem ,dock med massa svett som vanligt haha .

Första riktiga löprundan där allt föll på plats ,så stolt över mig själv så ni anar inte .

Nu vila innan nattskiftet ,kram

Av sanna engström - 17 mars 2015 08:27

Vaknade vid sju ,körde igång en maskin tvätt och nu är det lugn och ro fram till jobb skiftet kl halv två . Vilodag idag ,kroppen värker som fan haha :)

Av sanna engström - 7 mars 2015 15:09

Körde ett grymt bra pass idag på gymmet med en vän , känns så skönt att känna att man blir starkare och starkare . Klarade bland annat " gynstolen " med 135 kg 20 ggr , coolt ;) somnade ganska sent imorses efter löpningen , typ halv nio men vaknade pigg vid 12 och hann med gymmet som sagt , och den känslan är så himla skön . För nu har jag hela lördagen ledig och kan vila och sen bara en natt kvar innan ledighet ;)

Du 101 , vi ska fan aldrig mer ses igen ! Puss

Av sanna engström - 7 mars 2015 06:58

Det va ledigt på löpbandet så blev 3 km löpning ,nu är jag hemma och ska ta en dusch och sen äta frulle och sen lägga mig ,bästa känslan alltså <3

Godmorgon till er andra :)

Av sanna engström - 6 mars 2015 12:12

Vaknade med sån energi så blev 4 km löpning och 5 km pw ,städat lyan och käkat God frulle :) väntar på en kompis som jag ska ut på stan med en sväng sen hem och vila innan jobbnatten . Trevlig helg allihopa

Av sanna engström - 5 mars 2015 23:31

Skulle lägga mig och läsa i boken om katten Bob , men hamnade på reddit som vanligt och kunde inte sluta skratta ;) Speciellt när jag fann subredditen oldpeoplefacebook hahahaha orkar inte ;)

Av sanna engström - 5 mars 2015 10:09

Vänster :direkt efter avfärgning, Hej pippi :) höger : resultatet. Klippte av 5 cm och klippte lugg (inte klippt mig sen maj förra året ) nu är detta basen för att sen kunna lägga på ljusa slingor till vår / sommar. Nackdelen med mig är att jag ödmjukt nog passar i alla färger haha så jag kommer säkerligen bli rödhårig igen någon gång framöver men pallade inte att behöva färga utväxten var 3e vecka ,så nu ska håret få vila lite <3

Nu blir det promenader med lurven innan jobbet :)

Av sanna engström - 3 mars 2015 20:34

Bara ett enda jävla avsnitt kvar av walking dead säsong 5 ,vi sitter som på nålar . Vet inte vem jag blir efter detta ,vad ska jag göra nu liksom ? Haha ,hoppas det kommer någon mer säsong alltså <3 bästa serien !

Båda fm är avklarade nu också , himla skönt med sovmorgon imorgon . Körde gärnet på gymmet idag med Patricia så träningsvärken imorgon kommer inte va nådig haha ,tog 125 kg ×18 ggr på "gynstolen" rodd 500 meter på 2 min 13 sekunder ,sen rodd det snabbaste ja kunde på hundra meter 23 sekunder ,plus löpning och massa benövningar,

Imorgon blir det besök hos frissan ! Äntligen ,puss puss

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards