sannaengstrom

Alla inlägg under februari 2015

Av sanna engström - 1 februari 2015 13:22

fick med mig patricia till gymmet, så idag körde vi cirkelövningar och gick igenom dom olika stationerna, och jag körde lite övningar för knät. känns skönt att vara igång igen och sen var det riktigt roligt att få visa henne lite olika övningar och moment.

vi bokade in oss på IW imorgon , håller på i en timme, ska bli kul som fan. älskar ju indoorwalking. sen ska vi duscha och basta efteråt,

jag har gymmat där i snart två år och har fan inte ens vetat att det har funnits en bastu för jag har alltid duschat hemma :P :) haha . snacka om att ha gått miste om något. det ska det bli ändring på nu.


kommer bli kul att möta upp min sjukgymnast om några veckor och verkligen kunna säga att jag har tränat precis så som jag ska, har en helt annan motivation nu. himla skönt :) knät har inte ploppat till idag och det är ett framsteg :P :)


på tal om ingenting, så såg jag filmen catch me if you can igår. vilken underbar film, helt sjukt att den va sann? jag blev mest imponerad än förfärad. vilket tålamod en sån person måste ha som lär sig precis allt om förfalskning, en annan skulle aldrig orka :P haha.


sen såg jag ju den där filmen med samantha mccarthy : tammy  hette den, himla fin film. enkel och vacker. en sån där film där man kan missa lite men ändå förstå vad som händer eller ska hända,

tycker det är gött att varva lite emellanåt med filmer som man inte får missa en sekund av, eller filmer som man redan ifrån början vet hur dom ska sluta :)



jaja,nog tjatat om det, nu blir det en lång varm dusch med inpackning för håret.

jag har fan inte klippt mig sen i somras, helt galet att det inte är mer slitet än vad det är.


ha en fin söndag allihopa :)      

Av sanna engström - 1 februari 2015 10:40

Idag ska vi göra storkok, köttgryta på högrev och annat gött , sen blir det träning med en vän och lite städning , så himla skönt med en lugn dag , och att man inte börjar jobba innan fredag <3

Hoppas ni haft en skön helg med massa skratt och glädje :)

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards