sannaengstrom

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av sanna engström - 9 februari 2015 23:09

Flyger verkligen förbi , helt galet vad fort tiden går . Bara två nätter kvar att jobba sen ledig 6 dagar igen , tyckte jag va ledig nyss ? Haha , älskar när det blir så .

Det bästa jag vet är att göra en massa saker men ändå i en lugn takt och när jag inte måste , som tidigare idag , den känslan att hinna träna tvätta städa i luuuugn och ro och sen ändå ha flera timmar kvar innan man ska jobba = Love it !

Förut kunde en dag bli helt förstörd om jag vaknade innan 11 när jag skulle jobba eftermiddag , herregud vad tråkigt att jag va så trött och orkeslös då <3

Senaste åren har jag börjat uppskatta tidiga mornar - speciellt en ledig dag , för när man gjort en massa saker så är det så himla skönt att slumra till i soffan mitt på dagen medan solen strålar in och du egentligen inte ska sova , där och då sover jag som bäst , om det så bara är för några minuter . Men älskar den känslan .

Jag har bokat in mig på ett pass som börjar 10 imorgon men annars har jag inga andra planer innan jag ska jobba natt , och det innebär att jag kommer få massa gjort ! Sjukt konstig logik men så är det :)

Nej nu ska jag krypa ner jämte min sambo och sova , ha det gott <3

Av sanna engström - 9 februari 2015 13:26

Jag är inte den som kräver en massa för att bli glad , idag har jag lett flera ggr bara på grund av vädret , underbart <3
Njut av er måndag och ha det fantastiskt skönt i solen . Nu ska jag in och jobba till 21:40 :)

Av sanna engström - 9 februari 2015 10:36

Ut med er i solen , vilket jävla väder <3 ta en långsam mysig promenad , ut och gläns om ni kan . Imorgon jobbar jag natt så ska bannemej va utomhus mkt om det är sånt här mysigt väder :)

Av sanna engström - 9 februari 2015 09:26

Gick upp tidigt idag och har hunnit träna på gymmet / tvätta 4 maskiner / lagt ansiktsmask / diskat / fixat frulle / fixat iordning maten inför jobbet och klockan är inte ens tio . Så skönt att vara steget före . Ska till länghem innan jobbet och gå en sväng med diesel .

Denna veckan är jag extra stolt över mig själv , har hänt en grej som jag inte vill berätta men jag har hanterat det bra och det är det som stärker mig . Har tillit till mig själv och det är det som förvånat mig mest , så denna veckan går jag med ryggen rak <3

Ha en härlig vecka allihopa <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards