sannaengstrom

Alla inlägg under september 2014

Av sanna engström - 7 september 2014 00:12

Jag pratade med en underbar tjej på jobbet häromdagen och vi kom in på det här med samtal , att ge och ta etc. Jag beklagade mig lite lätt över att det oftast var jag som ställde frågor till folk i min omgivning , att jag kan fika med massor personer men när fikan är slut har jag inte fått en enda fråga .

Då säger hon så härligt ; men Sanna , inser du inte att det kan vara för att du är så snabb med att ställa frågor / följdfrågor ? Att du är intresserad och vill veta mer , så att folk har fullt upp med att svara på det du frågat ?

Jag älskar att hon sa så. Att hon vågade ändra mitt tankesätt , för vanligtvis har jag sett det som min uppgift att " föra ett samtal framåt " , och jag är uppriktigt intresserad och jag ställer gärna dom där frågorna ingen annan vågar ställa , just för att jag tänker att dom kanske behöver prata om det / ventilera . Samtidigt har jag känt mig ganska bortglömd och undrat varför ingen frågar hur min helg varit / eller när jag träffade min sambo / eller vad jag gjort i veckan ,

Men allt handlar ju om inställning. Hon fick mig att inse att det inte bara handlar om dåligt intresse ifrån andra utan att det även ligger hos mig .

Med det sagt så ska jag köra silvertejp runt käfta i en månad och bara lyssna . Undrar ni nåt får ni fråga :)

Av sanna engström - 5 september 2014 09:24

Produktiv morgon . Tvättat 3 maskiner , städat lyan , klappat på en sovande sambo ( han fick sovmorgon för han e ledig idag <3 plockat ur diskmaskin, sprungit 4 km , käkat frulle och druckit massa tee . Wooohoo :) skönt att ha gjort allt detta innan man ska iväg och jobba eftermiddag :)

När klockan ringde vid sju så ville jag bara skrika HÅLL KÄFT .
Men istället så var det bara att hoppa upp ur sängen , kasta vatten i ansiktet så man vakna till liv , och se nu , vad mö man hann med :)

Av sanna engström - 4 september 2014 16:33

Ni ser rötter. Jag ser ormar .
Ni ser naturen. Jag ser ormar. .

Repetera .

Haha men ändå vågade jag ta mig till skogen och springa ensam . Ska träffa en kompis kvart i fem för promenad . men tog mig hit tidigare så jag inte skulle dåsa till .

Himla skön känsla . Nu pusta ut och sen promenera mera .

Kramar till er alla .

Av sanna engström - 2 september 2014 13:55

Från trött sommarblont strävt hår - till mjukare och lenare höstfrisyr ( klippning / färgning 780 kr . billigt som fan om ni frågar mig). Riktigt riktigt nöjd <3

Av sanna engström - 1 september 2014 16:11

Sambon min kan laga mat <3
Blev succé + massa matlådor :)

Snart iväg för pass med PTn <3 ska bli riktigt skoj . Älskar att träna med henne , hon hittar alltid på så roliga saker .

Ha en fin dag allihopa !

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards