sannaengstrom

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av sanna engström - 25 augusti 2014 23:36

Såg denna bilden på mig på instagram idag - en fotbollsvän som la ut ett gammalt foto från det laget jag spelade i för 10 år sen :)

Här är jag . Långt innan allt sket sig med knäskada, operation , skruvar i knät och viktuppgång. Var målvakt i dalsjöfors / målsryd + med i västgötalaget , va på elitläger i Halmstad och hade massa DM-matcher . Jag var grym som målvakt - ödmjuk som jag är - men det var jag faktiskt . Orädd , spontan , kunde precisera bollen till utropad kamrat , vågade höja rösten och slängde mig för glatta livet oavsett om det var grusplan / plast / gräs. Alltid utan knäskydd . ( coolt va ? :) haha .

Men ja , detta var 10 år sen , och när jag ser den resa jag gjort idag - så tänker jag inte ifrån smal till fet till mindre fet . Jag tänker ifrån dröm - till ingen dröm- till att orka leva igen . Jag är superstolt över alla faser . För i alla faserna fanns en gemensam nämnare ; mig . Och jag har kämpat på olika sätt - igenom alla - och jag är färdig när jag e död <3

Av sanna engström - 25 augusti 2014 23:13

tur jag har en sån förstående man som direkt säger när jag säger Neeeeeeeej för i helvete jag e faaaan inte arg !! Han; men gumman , det e ju nåt - du mår bättre av att prata om det ... Och där kom Niagarafallen av ord som ; jag känner/tycker/tror/behöver bl.a Bl.a Bla och där någonstans tror jag att han ångrade att han brydde sig från första början :) men han LYSSNAR håller handen , trycker den försiktigt , ler vid rätt ställen och avslutar sen med ; så , känns det bättre nu ? Mmmmmm.... :)

hur är era pojkvänner? Själv blir jag sambo med min om 2 dagar <3 fan vad jag längtar <3

Ps. Den största lärdomen jag fått i våran relation var när han en gång sa med försiktig röst ;
Eh gumman , skulle jag få säga själv vad jag känner tycker tror tänker ? Hahahaha ;)

Absolut älskling - men nu känner jag att du är arg på mig och det betyder att .............

Han ; TYYYYYYSSSSSST :) <3

Av sanna engström - 25 augusti 2014 10:32

Är en sucker för härliga citat :)

Av sanna engström - 25 augusti 2014 07:59

Oj vad jobbveckan springer iväg . Helt galet . Redan färdiga med seemstersystemet ( nytt för i år ; jobba 6 dagar ( fm fm ef ef natt natt ) ledig 4 , i tolv veckor ( vi hade våra 3 semesterveckor i mitten av denna period ) det har varit hur härligt som helst för dom senaste 6 åren så har semesterachemat varit jobba 6 ledig 2 i 9 veckor ( varav semester tre under tiden ) men det tar så på kroppen att ställa om från natt till fm på en dag å jag som inte har barn kände att jag knappt hann med / okade med nånting.

Så jag är supernöjd med denna sommaren , många som uppskattat det .får hoppas att det röstas igenom för nästa år med - då detta var ett test .

Längtar så till hösten , friska luften. Alla färgerna på löven , hur man kan använda sina sköna boots/stövlar , åh vad härligt det ska bli ;)
Nu e jag hundvakt /kattvakt i länghem å ska strax äta frulle , ha en underbar dag allihopa :)

[Bild]

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards