sannaengstrom

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

Värde i mig själv

Av sanna engström - 12 augusti 2014 21:31

En sak som har börjat oroa mig - men ändå gjort mig glad och stolt - är den där känslan av att OK , jag ska inte sätta mig över dig - jag är inte bättre än dig på något vis - men ,
Nu snackar vi MEN .

Jag har funnit ett värde i mig själv där jag inte längre går med på att nedtryckas .
Bli felbehandlad , där någon är arrogant - gång på gång -eller hånfull . Elak rent ut sagt .
Jag tar inte sånt längre .

Förut kunde jag nästan be om ursäkt för att jag fanns.

Nu ber jag inte längre om ursäkt .

Vill däremot ha en förklaring . Till varför !
Vågar ställa dom där jobbiga frågorna , och vågar stanna kvar för dom där svaren .

Däremot har mycket ändrats - det är inte längre MIG det är fel på automatiskt , när någon är elak emot mig . Problemet kan oftast ( jämt typ - ödmjuk som en är ) ligga hos dom .

Det är skönt att ha insett det , men energitjuvar är ändå tuffa att deala med - speciellt under sommarn .

Men e ändå så glad som vågar säga ifrån . Ta i - göra märken på vägen där alla andra annars går rakt men klagar friskt . Jag klagar hellre och är krånlig - men får rätsida på saker - än att tycka en massa i ensamhet.

Att göra Slut med vänner kan låta svårt - men det kan vara behövligt ibland .

<3

 
 
Ingen bild

C

12 augusti 2014 23:20

Hamnade här helt av en slump! Skoj blogg och damn vilken bedrift du gjort, vilket viktras..
Du är jättesnygg, vill jag bara säga!

sanna engström

13 augusti 2014 04:32

Men tack snälla C vad glad jag blir , go du är :)

 
Stamp-E

Stamp-E

13 augusti 2014 08:46

om man behöver göra slut med dom så var det ändå ingen riktig vän...

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna engström - 10 juni 2016 17:02

Välkomna att följa mig på nouw.com/sannaengstrom Hoppas vi ses där ...

Av sanna engström - 9 juni 2016 21:45

Jag håller på att byta portal till nouw så återkommer sen med min adress dit när allt är färdigt . Importerade denna bloggen dit så kan kan säga att jag har en hel del material att gå igenom haha . För jag vill ha en mer strukturerad blogg med underk...

Av sanna engström - 8 juni 2016 21:45

Jag kan inte riktigt minnas i vilket sammanhang jag hörde den här låten första gången, men när jag såg musikvideon så blev jag så blödig som bara just jag kan bli. Jag blev alldeles varm i hjärtat och tårarna rann, för jag tyckte den var så otroligt ...

.

Av sanna engström - 8 juni 2016 15:09

Ska iväg en sväng och umgås med patricia , dricka lite kaffe och tjöta lite . Härligt härligt . Har spenderat dagen åt att tvätta och kolla på film . Tog även tag i att rensa i rören i köket och det var inte lika illa som badrummet tack gode gud ;) ...

:)

Av sanna engström - 8 juni 2016 12:27


Tänkte bara visa lite gamla klipp jag hittade på datorn :)                måste bara visa detta klippet igen, en scen som fick mig att gråta. så jävla fin !      ...

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards