sannaengstrom

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av sanna engström - 4 augusti 2014 19:54

Är bara så glad som har balansen . Som vågade tro på en förändring . Som tjock trodde jag aldrig att jag skulle fixa det , jag tänkte ju ofta ; äsch jag är ju redan så tjock så vad spelar en till b&j för roll? Vad fan gör en promenad mig när jag väger så mycket ?

Det va när jag slutade tänka så , slutade vara ett offer och vågade tro att jo , det spelar visst roll !!! Ut med dig Sanna, åtminstone en kvart om dagen. Förläng ju mer du orkar . Jag har orkat i ett år nu och jag kommer orka tills jag dör - för jag mår så jävla bra <3

Av sanna engström - 4 augusti 2014 12:28

Fått tid på vårdcentral + tandläkare och tandläkaren sa att det ingick i friskvårdförsäkringen att laga tanden tjoohoo :)

På vårdcentralen så ska jag kolla upp ett födelsemärke som blivit större och större för varje år , säkert ingen fara men bra att kolla upp :)

Snart iväg och jobba eftermiddag kramar

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards