sannaengstrom

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av sanna engström - 28 juli 2014 22:53

Är hon inte lite väl ego som ständigt lägger upp före / efter-foton? Vem tror hon att hon är ? Som om hon e utbildad eller något ? HA !!! Som om hennes väg är den enda vägen ? Suck .


Ja, detta är inget jag känner men sånt folk har sagt / tyckt .
Synd att det är så det har tolkats när jag endast velat inspirera på det enda sätt jag kunnat - mitt <3

Av sanna engström - 28 juli 2014 18:07

Blir så glad när jag får såna här fina kommentarer <3 tack snälla <3

Om ni undrar varför jag ibland svarar så kort på era kommentarer så är det inte för att vara elak - det är fucking bloggagratis som inte sparar allt jag skriver .

Jag kan skriva enormt långa svar men ändå syns bara ; tack .

Så retligt så jag brukar inte ens svara för jag tycker det är pinsamt och att jag verkar dryg .

Men skrev iallafall såhär som svar till dig Jessica ;

" meeen hur gullig är inte du då? Tusen tack för denna värmande kommentaren <3 har du ingen blogg så man kan följa dig? Vilken grym resa du har gjort . Blir så imponerad !!! Massa kramar till dig och tusen tack för att du tog dig tid att skriva :) "

Av sanna engström - 28 juli 2014 18:07


 
 
 
 


ber om ursäkt om ljudet laggar, är icke teknisk av mig så vettefan varför det går så,

men strunt i det :)

Av sanna engström - 28 juli 2014 17:53

Jag bara fullkomligt älskar reddit , speciellt kategorierna AAW WTF och funny .

Av sanna engström - 28 juli 2014 17:42

Va i stan förut med Patricia och hittade löpskor på rean på Intersport . 399 istället för 699. Helt ok pris , med tanke på att jag har fötter from Hell , så får jag hoppas att jag kommer vara lika nöjd när jag väl tränar i dom :)

Hittade även en fläkt på Kjell&kompani för 10 fucking jävla kronor !!!!!!! Bästa köpet denna sommaren hahaha :)

Imorgon är det inflytt i nya lägenheten - längtar !

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards