sannaengstrom

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av sanna engström - 27 juli 2014 10:58

Det känns som att jag haft semester i ett halvår haha, har ingen ångest alls över att börja jobba igen på lördag . Man kan ju fånga sommaren ändå , speciellt jag som jobbar 6-skift .

Denna veckan har jag sprungit en massa , solat en del och badat desto mer . Varit på grillfest och hängt med päronen och andra härliga folk , och igår satt jag hemma och skruvade isär möbler eftersom pappa och mamma kommer in idag och ska hjälpa mig att tömma lägenheten .

Imorgon kommer flyttstädsgubbarna, ja, jag bor i en etta och tyckte det lätt va värt 1500 kr för att slippa städa hahaha . Och på tisdag flyttar vi in i vår nya lägenhet <3 som jag längtat . 3 år har vi varit ihop men äntligen blir vi sambos . Tycker det va smart av oss att inte flytta ihop på en sekund , nu är vi verkligen redo . Och jag längtar så tills att vi får sova och vakna upp ihop varje dag <3

Hoppas ni alla är nöjda med er sommar .

På torsdag ska jag springa milen med min pt , jag längtar samtidigt som jag fasar .
För jag har sprungit milen 2 ggr denna veckan och fått blåsor under fötterna / skavsår mm.
Vill inte ha ont när jag springer , det e det sista man behöver när man springer en mil haha , det gör ju ont ändå :) men känslan att man numera kan springa en mil - är så sjukt skön . Är så stolt över mig själv <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards