sannaengstrom

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Favorit i repris

Av sanna engström - 25 juli 2014 00:44

Detta äro alltså ironi - dom jag hoppas ni förstår :) haha .

 
 
Ingen bild

Jessica

25 juli 2014 12:04

Hej! Har aldrig kommenterat men känner att jag måste göra det nu! Jag hittade hit för ganska länge sedan, när Elaine länkade till dig. Fortsatte läsa för att vi gör lite samma resa (och för att vi är från samma trakter). Jag har alltid pendlat lite upp och ner i vikt. För snart två år sedan fick jag en son och folk sa att kilona skulle rinna av mig! Jo tjena! Hade gått upp minst 20 kilo eftersom jag samlade på mig mycket vatten i slutet och 10 försvann på en vecka men resten tog tid! Bestämde mig i maj 2013 att jag skulle ha gått ner de där kilona till januari då jag började jobbade. Lade om min kost, gick massa promenader och när jag väl började jobba så hade jag gått ner till inskrivningsvikt. I dagsläget har jag gått ner 18 kilo sen dagen jag bestämde mig men har kanske 6-8 kilo kvar. I våras kom jag igång med träningen igen och för tre veckor sedan började jag springa, tack vare dig! ;) Började med att springa 3 kilometer utan att stanna (eller jogga snarare! ;)) och idag, trots hettan sprang jag 6,88 kilometer. När det kändes lite jobbigt tänkte jag på vad du skrev häromdagen och när jag blev törstig slickade jag mig kring läpparna och svalde hehe. Så tack Sanna för att du är en sådan inspiration! :) Slut på lång kommentar! ;) Kram Jessica

sanna engström

28 juli 2014 18:00

meeen hur gullig är du inte då? tusen tack för denna värmande fina kommentaren

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna engström - 10 juni 2016 17:02

Välkomna att följa mig på nouw.com/sannaengstrom Hoppas vi ses där ...

Av sanna engström - 9 juni 2016 21:45

Jag håller på att byta portal till nouw så återkommer sen med min adress dit när allt är färdigt . Importerade denna bloggen dit så kan kan säga att jag har en hel del material att gå igenom haha . För jag vill ha en mer strukturerad blogg med underk...

Av sanna engström - 8 juni 2016 21:45

Jag kan inte riktigt minnas i vilket sammanhang jag hörde den här låten första gången, men när jag såg musikvideon så blev jag så blödig som bara just jag kan bli. Jag blev alldeles varm i hjärtat och tårarna rann, för jag tyckte den var så otroligt ...

.

Av sanna engström - 8 juni 2016 15:09

Ska iväg en sväng och umgås med patricia , dricka lite kaffe och tjöta lite . Härligt härligt . Har spenderat dagen åt att tvätta och kolla på film . Tog även tag i att rensa i rören i köket och det var inte lika illa som badrummet tack gode gud ;) ...

:)

Av sanna engström - 8 juni 2016 12:27


Tänkte bara visa lite gamla klipp jag hittade på datorn :)                måste bara visa detta klippet igen, en scen som fick mig att gråta. så jävla fin !      ...

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards