sannaengstrom

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av sanna engström - 7 maj 2014 19:15

Idag på passet så var det en kvinna som valde en x-trainer i hörnet, 

hon såg sig blygt omkring innan passet började och jag märkte på hennes kroppsspråk att hon hade demoner inom sig, 

jag kunde riktigt höra dom säga: 


- vad gör du här? 

- du passar inte in. 

- du är så fet och ful 

- du klarar ingenting. 

-jävla nolla. 


och efter 4 låtar , där hon ständigt skakat på huvudet åt sig själv, 

så hoppade hon av , torkade av x-trainern och gick därifrån , mitt i passet. 



Jag var sååååå nära att hoppa av min och flyga efter henne, att krama om henne och få henne att känna styrka, glädje och en stolthet över att hon VA DÄR. att hon försökte. 


men jag visste att det inte skulle bli så smart, med tanke på att jag aldrig ens pratat med henne, inte sett henne förut. 


jag har ingen aning varför hon valde att lämna, sånt vet man ju inte, 

men jag blev väldigt berörd. ville liksom telepatera energi , och viska i hennes öra att hon va grym, 

att hon gjorde så gott hon kunde. 


det är vad som sker efter en sån händelse, som visar hur det kommer gå. 

för om hon nu e hemma och trycker ner sig själv för att hon inte fullföljde hela passet, 

ja, då kan det gå fel. 



men jag drömmer om att hon nu ska sitta hemma med en känsla av glädje,

att wow, jag fixade 4 låtar.  nästa gång ska jag fixa 5. 



inställning och att sluta jämföra sig är så innerligt stort och fint. 




så döm ingen, döm dina egna tankar. 


jag va på ett pilatesboxpass en gång. 

jag kan inte pilates och jag kan inte boxas. 

kombinationen var alltså succe. 


not. 


haha. 

jag gick in i folk, gick höger när jag skulle vänster, bak när jag skulle fram, 

räknade till tre när man skulle räkna till två, med andra ord, det gick inte bra. 


då kommer en okänd fram och säger med ett ärligt och härligt leende utan att låta dömande: 


" du ska inte vara besviken på dig själv för att du inte kan, 

du ska vara stolt som tagit dig hit  " 


glömmer aldrig det <3 



va rädda om er . 

Av sanna engström - 7 maj 2014 18:13

Blir man glad av <3

Av sanna engström - 7 maj 2014 17:49

Åh va roligt passet va , kom på mig själv med att le igenom hela haha, då e man störd :)

Av sanna engström - 7 maj 2014 07:53

Längtar till eftermiddagen , ska på 1h indoor. Imorgon är det cirkelpass 1h.

Har saknat passen men prioriterat utomhusträningen mer nu när det varit så fint väder ,

Men nu ska jag försöka få in 2 pass minst i veckan ( utöver dom pass jag kör utomhus såklart )

Nu ska jag upp och käka frukost , ha en skön lördag allihopa <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards