sannaengstrom

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av sanna engström - 5 maj 2014 18:25

Fick jag tummen ur röva och orkade organisera bland alla papper , tog 1,5h haha.
Skönt när det e färdigt iallafall :)

Trevlig kväll !

Av sanna engström - 5 maj 2014 15:36

Blev en sväng i stan med Goa bojan och sen har jag hängt med Patricia <3

Snart kommer älsklingen och sen ska jag lägga mig tidigt , upp och jobba imorgon <3

Av sanna engström - 5 maj 2014 11:11

Vaknade fem som vanligt men lyckades somna om :) så skönt!

Sista lediga dagen sen jobba 6 dagar igen , men det går fort ;) det e det som e så skönt . Att arbetet går fort som tusan men ledigheten känns lång . Förut va det tvärtom . Så det känns gött :)


Ps. Om det hade varit mitt namn och inte Åkessons namn i den där tweeten ( förrförra inlägget ) så hade jag känt mig påhoppad träffad och ledsen . Kan bli så trött på vuxna människor på Twitter som genom sarkasm och elakheter vinner sympati och följare . Jag står inte bakom SD men jag står inte bakom mobbning heller .

Borde gå igenom min lista på följare och bara följa såna som är trevliga haha jaja.

Denna världen alltså .


Idag får jag se vad som sker , dusch står på agendan , men först frukost och sen kanske promenad med vänner och fika .

Puss och kram till er alla .

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards