sannaengstrom

Alla inlägg den 28 april 2014

Av sanna engström - 28 april 2014 21:18

Blev det nu innan jobbet , kunde inte somna för farsan höll på att byta tak så det lät som fan haha , så istället för att ligga kvar och vara irriterad över att jag inte hinner vila så tänkte jag ; löpa ? Yes bitch :)

Så blev 3 km på jobbets gym . Tog verkligen emot eftersom jag sprang 3,4 för några timmar sen , men nu ska det bli skönt att jobba 8h och sen få komma hem och sova :) himla härligt .

Det som förvånade mig mest va att de gick att springa till skitmusik, va nämligen en kille på gymmet som körde sin spotify , cascada E-Type och annat jävligt . Fy fan, ville spy för varje meter , han stod mest och pustade och stönade så jag va så nära att fråga om jag fick byta till min Lista eftersom jag e mer beroende av takt ( läs; BÄTTRE musik) för att jag springer , men vågade inte hahaha .

Ni får ha en underbar kväll allihopa <3

[Bild]

[Bild]

Av sanna engström - 28 april 2014 13:17

Är som bäst om den inte finns , för det är då man presterar som bäst . Haha , som nyss , jag va lite trött , så la mig i soffan och kollade på tv . Frågade mig själv lite lätt ; ska du inte ut och springa i det fina vädret ?
Nej sa jag då.

Och när jag säger nej högt , så blir det automatiskt JO FÖR FAN.

Så jag bara bytte om och drog ut och sprang i solen. Jäklar va varmt, jäklar va tunga benen var , men fan vad skönt det känns nu.

Blev 3,4 km och tog ganska lång tid, men som jag alltid hävdat ; det behöver inte gå fort - bara framåt .

Nu blir det promenad med vovven :)

Av sanna engström - 28 april 2014 11:54

Känner mig som en gammal tant men jäklar vad fint det är ute i naturen nu när allt börjat blomma , sitter på päronens altan och dricker kaffe :) nyss skypat med brorsan , ska bli så kul att hälsa på honom på Mallorca i maj <3

Djuren har det gött iaf :)

Av sanna engström - 28 april 2014 10:00

Hahaha jag dör , va roligt det va . Dom som jobbade klippte band och sen när man gick in i butiken så applåderade dom alla kunder på varsin sida , hahahaha. Snacka om övertaggade folk :)

Men vi hittade till slut den kompressor som farsan ville ha , slutet gott allting gott :)

Av sanna engström - 28 april 2014 08:39

Trodde aldrig att jag skulle stå i kö för att få gå in på biltema??? Hahahaha . Känner mig som en nörd .

Av sanna engström - 28 april 2014 08:16

Åh så skönt att jobba natt ikväll, att få vara ledig under dagen och njuta av vädret och fina diesel , ska va i Länghem efter att jag å hjärtat varit på biltema , älskar att jobba natt , skön innetemperatur, skön musik och pigg som en lärka :)

Njut i solen allihopa , kramar

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards