sannaengstrom

Alla inlägg den 11 april 2014

Av sanna engström - 11 april 2014 00:16

Jag va en bra målvakt i fotboll men efter en olycka i fjällen där korsband ledband och sidoband gick av så vågade jag inte spela mer , men fortsatte äta som jag gjort . Vikten smög sig på och jag saknade sporten . Men det som fick mig att inse att NU JÄVLAR , va att jag blev trött på att se mig själv som ett offer . Om någon va snäll emot mig så va det för att jag inte va nåt hot , om någon va elak så var det ok för jag va ju äcklig och ful . Men egentligen handlade det aldrig om andra , jag var min värsta fiende och jag var så trött på att kämpa emot mig själv . Jag blev så nyfiken på att se vad som skulle hända om jag började tycka om mig själv , jag fick ljuga i början och det va tufft men jag lovade att inte klanka ner på något utan bara säga fina saker om mig själv och bit för bit så fungerade det bättre och bättre , jag ville börja leva och inte bara vara vid liv. Jag va trött på att köra snabba kurer som pulver och annat desperat , och istället blev jag nyfiken på att se hur det skulle gå med ändrad livsstil. Sen när min kille sa att han blev så ledsen av att se mig SE MIG själv i spegeln , eftersom jag aldrig log . Jag hade kass hållning och ingen glöd i blicken , såg mest ledsen och rädd ut . Han längtade till att se mig stå stolt , och med ett leende . Och jag började längta till det också , va så trött på att om jag såg någon skolkompis från förr så gömde jag mig innan , vågade inte visa mitt förfall liksom , nu springer jag fram och skriker typ ; DET VA FAN INTE IGÅR . Och jag går med ryggen rak <3 och jag ler i spegeln <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards