sannaengstrom

Alla inlägg under mars 2014

Av sanna engström - 15 mars 2014 23:01

Skrev en lång kommentar i en grupp jag är med i gällande vikt ;

Av sanna engström - 15 mars 2014 17:40

Kväll .

Himla skönt :) puss på er allihopa !

Av sanna engström - 15 mars 2014 11:23

3 km PW - 3 km löpning sen 1km gång i lutning 15 , sen 1 km löpning och nu på väg hem 1,5km. Och klockan är inte en tolv ?????????

Av sanna engström - 14 mars 2014 21:59

Du såg ingen framtid , du hade ingen tro. Du kände inget hopp, du hade ingen ro.
Du svek dig själv dag in och dag ut, du trodde aldrig att helvetet skulle ta slut.
Du la dig till sängs varje kväll med en röst som sa såhär ; imorgon är du ännu fetare än det här.
Du vaknade varje morgon med en känsla av apati, du ville bara sova/vila/Zappa/äta och verkligheten låta bli.

Om någon sa något till dig så blev du kränkt och åkte till din bäste vän ,
Alltså McDonalds drive in - och sen direkt hem.

Du åt i hemlighet och slängde alla bevis, du svettades och kände dig som en gris .
Men just då hade du inte orken att våga ta ett beslut till en förändrad livsstil , du ville vakna smal men inte jobba för det och åka i en pulverdietfil.

Du kunde inte förstå hur lätt det egentligen var - innan du till slut fick nog och sa ; JAG SKA BLI MITT BÄSTA JAG.

Och sen dess har du kämpat slitit och gett dig fan på att din kropp ska bli din bästa vän ,

Och du har nått dit nu, grattis - välkommen hem ??

Av sanna engström - 14 mars 2014 09:15

Över mina föräldrar . Att jag aldrig har behövt vara rädd . Att dom alltid funnits där med sin kärlek trygghet och humor .

Aldrig någonsin har dom varit respektlösa mot mig eller min bror eller varandra <3

Jag tänker ofta på dom som inte fick / har det så , dom som måste tassa på tå för att inte irritera / bli slagna mm.

Känner sån tacksamhet över att mina föräldrar alltid älskat mig och varandra villkorslöst , det känns fint och stabilt och tryggt <3

Igår gav dom mig den här <3

Av sanna engström - 13 mars 2014 16:35

4 km löpning . Va hos läkaren också , inga fel ,mindre bra när det är nåt som är fel men men . Kram

Yr

Av sanna engström - 13 mars 2014 03:17

Denna veckan har jag ett flertal ggr haft bekymmer med att det svartnar för ögonen., blir yr och får hålla i mig för att inte svimma. Så jävla jobbigt .
Vet inte va det beror på heller .

Det handlar inte om den typiska resa sig snabbt / upp och ner med huvudet /

Utan det kan ske närsomhelst . När jag sitter ner eller stått upp ett tag eller bara går omkring .

Får väl bli ett besök på VC .
Tänk om detta kan bli första gången man blir tagen på allvar och inte bara får orden " du borde gå ner i vikt innan vi gör något - det är säkert viktrelaterat " .....

Jaja , sitter på jobb nu å har lite rast, slutar om 2,5h, ska bli så skönt att sova och vakna upp till 6 lediga dar :)

Av sanna engström - 12 mars 2014 20:39

På milen , 64 min 5 sekunder .

Jag var kissenödig / gasig i magen och allmänt slö så den timmen var jobbig men jag orkade springa hela vägen utan att stanna - kissa ner mig - eller fisa. Hahahaha .

Nu ska jag iväg och jobba natt . Puss

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards