sannaengstrom

Alla inlägg under mars 2014

Av sanna engström - 26 mars 2014 21:00

Idag har jag känt mig vacker .
Underbar känsla .

<3

Saknar inte tjejen längst ner alls. Jag lider med henne att hon var ensam så länge i sin vånda.
Tacksam att jag började lyssna på den där rösten som sa " det behöver inte vara såhär " <3

Av sanna engström - 25 mars 2014 18:17

När jag kom hem ifrån nattskiftet ( är nu ledig sex dagar wooooohoo ) så provade jag jägarsitsen/stolen. Då orkade jag 1 minut 20 sekunder , efter att jag sovit så orkade jag 2 minuter och 11 sekunder ! :) wooooohoo .

Så kul att testa hur uthållig man är , brukar inte göra såna tester så det är intressant att kolla ;)

Orkade tex 32 situps på raken sist jag provade .

Ska försöka skriva upp så man ser utvecklingen :)

Ha en fin kväll . Själv har jag ätit sushi , gjort 10 matlådor och storhandlat ! Puh, skönt att ha det gjort <3


PS, igår fick jag världens finaste överraskning ifrån 3 underbara människor <3 så jävla fina är dom ! Tack Susanne Kicki och Peter !

Av sanna engström - 24 mars 2014 16:31

Till inlägget färg gör en glad :)

Av sanna engström - 24 mars 2014 15:48

Längtar så till denna sommaren , att kunna gå i värmen i annat än svarta kläder som sitter som ett tält . Att kunna gå utan Skavsår vid låren och utan utslag under armarna . Att kunna ta på mig en bikini och inte behöva ha en ful baddräkt . Längtar till att kunna ha massa färg , för det är så mitt liv är nu , färgglatt :) vågar äntligen sträcka på mig - för jag har inget att dölja. Jag är bästis med mig själv och det känns så fint :)

Av sanna engström - 23 mars 2014 18:15

Gör en glad :) over and out :)

[Bild]

Av sanna engström - 23 mars 2014 14:23

Vi skulle bara ta en lätt promenad men den blev längre och längre för vi tjötade så :) min kompis har snabba ben så fick be henne stanna ibland så jag hann andas haha. Tog 1h 43 min att gå 1,4 mil. Rätt bra jobbat :)

Åt precis så jäkla gött , vem säger att äta nyttigt behöver vara trist ? Jag käkade sötpotatis blomkålsmos och broccoli :) mumma :)

Ha en fin kväll allihopa , själv ska jag jobba natt så ska vila lite nu kramar

Av sanna engström - 23 mars 2014 01:44

Min vän Peter är för snäll alltså :) bjur på detta :) ps. ALLA gissade rätt på andra bilden . Vet icke hur jag ska tolka detta :)

Av sanna engström - 23 mars 2014 00:13

Tänk vad skönt det hade varit att få vara katt / hund? ( om man hamnar hos tex mina föräldrar där man blir bortskämd som fan )

Ingen skola , inga prov ,äta typ samma mat hela livet , ingen kroppshets, ingen uppkörning till körkort , inga vardagsproblem mer än att hitta musen/dammkorn/bollen.

Att ständigt bli klappad och gullad med :) så härligt :)

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards