sannaengstrom

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

så skönt efteråt.

Av sanna engström - 20 mars 2014 21:30

Blev ett gött benpass idag. 


började med 3,5 km med hunden. 

Sen direkt till gymmet. 


sprang 3 km. 


sen intervall 1 km där jag sprang på 12,5 i 30 sekunder, gick på 6:an i 30, fram till 1 km. 


sen 1 km promenad i lutning 15 ( brant ) :P 


sen springa snabbt som fan 1 km. 


sen 1 km rodd 


10 min x-trainer. 


gå hem ( 1,5 km enkel väg ). 


sen körde jag sidoplankan. 

orkade bara 1 minut, men inte så konstigt, haha :) 



känns skönt nu efteråt. 

blir mörkrädd när jag tänker på hur mina dagar brukade se ut förr. 

herregud. 


jag kunde jobba fm ( komma hem 14:30 ) ÄTA NÅT, lägga mig i soffan. 

äta lite till. framför tvn. duscha. äta lite till, kolla på tv igen. 

kanske sova en stund ( va ju så trött, så synd om mig stackarn som inte hade ENERGI ? ( konstigt? ) :P 

sen äta lite mer, sen lägga mig. sen jobba. sen upprepa. 

på helgerna massa godsaker och läsk och alkohol och ingen aktivitet förutom till kyl och frys . 


och om jag tog en promenad till ica, så var jag helt slut och kände mig sjukt stolt som fixat träningen för den veckan typ... 




då kunde jag hela tv-tablån och såg det mesta och följde det mesta. 


nu brukar kunskapskanalen stå på, eller tv4 film. alltid är det något men inte är jag lika fast i att följa med i program. vanligtvis fyller jag dagarna med aktivteter matlagning , vänner, kille, blogg, läsa, träna mm, att jag inte ens sätter mig  i soffan innan kl e 21 :P 



så glad och så stolt. 


:)  



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna engström - 10 juni 2016 17:02

Välkomna att följa mig på nouw.com/sannaengstrom Hoppas vi ses där ...

Av sanna engström - 9 juni 2016 21:45

Jag håller på att byta portal till nouw så återkommer sen med min adress dit när allt är färdigt . Importerade denna bloggen dit så kan kan säga att jag har en hel del material att gå igenom haha . För jag vill ha en mer strukturerad blogg med underk...

Av sanna engström - 8 juni 2016 21:45

Jag kan inte riktigt minnas i vilket sammanhang jag hörde den här låten första gången, men när jag såg musikvideon så blev jag så blödig som bara just jag kan bli. Jag blev alldeles varm i hjärtat och tårarna rann, för jag tyckte den var så otroligt ...

.

Av sanna engström - 8 juni 2016 15:09

Ska iväg en sväng och umgås med patricia , dricka lite kaffe och tjöta lite . Härligt härligt . Har spenderat dagen åt att tvätta och kolla på film . Tog även tag i att rensa i rören i köket och det var inte lika illa som badrummet tack gode gud ;) ...

:)

Av sanna engström - 8 juni 2016 12:27


Tänkte bara visa lite gamla klipp jag hittade på datorn :)                måste bara visa detta klippet igen, en scen som fick mig att gråta. så jävla fin !      ...

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards