sannaengstrom

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av sanna engström - 12 februari 2014 21:29

Spelade in en liten video till er precis efter att jag kom hem från träningen :)



 



såhär blev maten <3

gud vad gott.

tur att det är så enkelt att göra.

haha.


jag har kanske följt 3 recept i en tidning sammanlagt under mitt snart 27åriga liv.

jag får panik när det är " en enkel xxxxxxxx " och där det sen kommer sjutusen ingridienser,

vem fan har kokosmjöl hemma liksom? ok. snart jag, men ändå? ni fattar poängen?

två av dom recepten jag någonsin följt förr i livet är pannkakor och chokladbollar ,

så matmässigt inget vidare  :P hahahaha.


men när jag väl lagar mat på mitt sätt, med enkla sätt, typ KOKA VATTNET, så blir det succe :P


       




måste bara avsluta med en helt fantatiskt rolig video. jag skrattar varje gång jag ser den,

det är en vine på 6 sekunder så ni har tid ! :) jag tänker bara på mamma och pappa varje gång jag tittar på den, HAHAHAHA. ps. vet inte vem det är som gjort den.




 




imorgon ska jag upp tidigt och tvätta, kanske en promenix också, men ska möta upp mamma senare och ta en promenad innan jobbet imorgon så får se om jag nöjer mig med den. beror på hur energin är imorgon och om kroppen bär mig hahaha.


på fredag så är det spinning kvart i sju på morgonen.

jag är sjuk i huvudet som verkligen bokar in pass när jag har sovmorgon - frivilligt - .

vem är jag????


jo, en motiverad jävel :)

Av sanna engström - 12 februari 2014 21:02

Gullungen Patricia kom förbi innan och hängde hos mig , med sig hade hon en nalle som hon köpt till mig , hur söt va inte nallen då? Och hur söt är inte hon? <3 tack gumman för en rolig kväll ! Kram

Av sanna engström - 12 februari 2014 17:51

Sprang 3 km som uppvärmning , körde 9,0 i verser och höjde ett tal vid refräng och sen vid varje låt så ökade jag att nästa började på 10, och i refräng 11. Sen sänkte jag till 8 i 15 sekunder och så höll jag på, riktigt roligt :)

Sen 1h indoorwalkingpass .
Är helt död nu. Men måste handla glödlampor så jag ser nåt hemma , haha . Inte kul att duscha i mörker kan jag lova .

Sovmorgon imorgon också , fy satan i gatan vad skönt det ska bli . Kommer säkert vakna kl 5 ändå haha .

Av sanna engström - 12 februari 2014 11:49

Blev inte mycket sömn inatt , så kom till jobbet osminkad och trött som en gnu.

Vad händer ? Jo, 4 personer kommenterar min viktnedgång med så fina ord att jag blev alldeles rörd .

Jag blir alltid lika varm i hjärtat när folk vågar ge komplimanger , jag bara kramade om dom och sa tusen tack och att dom gjorde min morgon så mycket bättre :)

En rolig grej som jag börjat märka är att fler och fler kommer fram , utbrister : men Gud va smal du börjar bli , bra kämpat ! Sen tar dom ett grepp om fettet och bara ler och säger ; inte mycket kvar här ju , du e grym Sanna !

Hahahaha ( kollegor alltså, som jag länge ) men det va aldrig någon som kom och drog i fettet när jag hade massor av det haha , dom vågade väl inte :)

Nu sitter jag och äter lunch, köpte en sallad igår på jobbet som va så mäktig så fick spara hälften , riktigt god va den iaf . Ägg musslor räkor sparris mm .

I em är det indoor som väntar och jag längtar inte alls, för det känns som att jag har trästumpar till ben haha , men bara att fortsätta kämpa trots träningvärk. <3

Fortsätt vara vänliga emot varandra. Gärna alla veckor och inte endast denna <3

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Ovido - Quiz & Flashcards