sannaengstrom

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av sanna engström - 7 januari 2014 20:29

Ja, idag mår man gött. 


Blev ju dubbel lycka idag eftersom jag körde dubbla pass :) 


   



1h cirkelträning och direkt efter 1h spinning Puls. 

Himla stolt över att jag lyckades ligga på instruktörens instruktionsnivåer hela tidern , 

var kämpigt men skoj :) 


Blev 1 km löpning som uppvärmning + 3 km ( sammanlagt fram och tillbaka till gymmet ) + 1,5 km med lilla diesel. 

plus jobbat hela dagen, så ja. nu är benen trötta och jag också. 


fötterna på soffbordet, sanna i soffan och med träningsvärk  i hela kroppen = succe :) 



     

Av sanna engström - 7 januari 2014 08:38

Alltså jag har jobbat i fyra dagar och varje morgon har jag av olika folk mötts av komplimanger om min vikt :)

Idag kom en gammal kollega fram och sa ; men oj, du måste ha gått ner mycket , Gud vad roligt :).


Det är så roligt när folk vågar komma med komplimanger :)

Av sanna engström - 7 januari 2014 08:17

Kom på att under dessa 8 veckor som jag ska undvika fb bl.a , så hinner min kära mor fylla år .

Fick en konstig känsla i magen när jag insåg att jag inte kommer kunna gratulera henne där .

Hahahahahaha då har det fanemej gått för långt . Jag kan ju liksom ringa , skicka sms och framför allt besöka henne ;) ingen fara på torpet :)

Haha :)

Längtar tills ikväll, för då är det dubbelpass + promenad med hunden och sen sovmorgon . Jobbat tidigt i 4 dagar nu , ovant som fan när man vanligtvis jobbar 6-skift :)

Imorgon är vilodag så då ska det bara bli en lättsam promenad lyssnandes till något lugnt program så som radiopsykologen eller dylikt , önskar er alla en bra dag .

Tack för era fina kommentarer goingar , jag har inte glömt er <3

Ps. Rätt nöjd med vaderna :) VAD tycks? :)

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards