sannaengstrom

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

jag gjorde det.

Av sanna engström - 17 september 2013 13:25

Jag lyckades.

Jag sprang kretsloppet i Borås, 5.5 km - utan att stanna.


jag som för två månader sedan knappt klarade 1 km. 

jag var så otroligt lycklig när jag klev över mållinjen. 

tiden ska vi inte prata om, haha. 

eller jo, det kan vi göra. 


det tog mig 41 min 44 sekunder att springa 5,5 km. 

det är oerhört dåligt om man jämnför med andra som springer milen snabbare än vad jag springer halva milen, 

eller dom som kom in på 17 minuter när dom sprang samma sträcka som mig. 


Men, nu till det som jag har lärt mig: 


" jag kan inte jämföra mig med alla andra, för alla andra har haft helt andra förutsättningar. 

jag jag inte på allvar tro att jag som nyligen börjat ta tag i mitt liv, ska uppnå samma resultat som någon som tränat i flera år ? 


så istället för att gå runt och vara ledsen för att man inte kan lika mycket som just den och den, 

så fokuserar jag på det jag faktiskt kan, och sen är dom där andra bara ren inspiration. fan vad grymma dom är som kan det dom kan, och om ett tag kanske jag också kan nå dit. 

riktigt häftigt :) 


 


jag blev däremot tvärförkyld och fick ont i halsen samma kväll efter loppet, 

så har inte tränat sen i lördags. 

men jag vill ta det lugnt och låta förkylningen gå ur kroppen innan jag tränar igen. 

desto större fokus på maten just nu. 


jag ville bara säga att allting går bra, jag mår bra, jag äter bra och jag tränar bra ( när jag inte är sjuk ). 


jag träffade min PT och bjöd ut henne på Ellagården i Borås på brunch, för att tacka för allt hon gjort för mig. 

vi kom fram till att fortsätta ses en timme i veckan fram till nyår. 

riktigt kul och spännande. 

Hon är grym ! . 



ha det gott nu och va rädda om er alla fina. 


ps. sluta trycka ner dig själv om du har en dålig dag. 

sov på saken och vakna som vinnare.


 


killen bjöd ut mig på mat efter kretsloppet, riktigt gött.

jag tog en alkoholfri öl.

var riktigt gött.

( har ju inte druckit alkohol sen 1 augusti, så kändes riktigt gött med en kall öl i handen, 

ännu skönare att slippa huvudvärken :P ) 

 
 
Ida

Ida

18 september 2013 23:08

Verkligen jättebra jobbat! Hade aldrig vågat. Kanske skulle testa på det nästa år? :) Kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna engström - 10 juni 2016 17:02

Välkomna att följa mig på nouw.com/sannaengstrom Hoppas vi ses där ...

Av sanna engström - 9 juni 2016 21:45

Jag håller på att byta portal till nouw så återkommer sen med min adress dit när allt är färdigt . Importerade denna bloggen dit så kan kan säga att jag har en hel del material att gå igenom haha . För jag vill ha en mer strukturerad blogg med underk...

Av sanna engström - 8 juni 2016 21:45

Jag kan inte riktigt minnas i vilket sammanhang jag hörde den här låten första gången, men när jag såg musikvideon så blev jag så blödig som bara just jag kan bli. Jag blev alldeles varm i hjärtat och tårarna rann, för jag tyckte den var så otroligt ...

.

Av sanna engström - 8 juni 2016 15:09

Ska iväg en sväng och umgås med patricia , dricka lite kaffe och tjöta lite . Härligt härligt . Har spenderat dagen åt att tvätta och kolla på film . Tog även tag i att rensa i rören i köket och det var inte lika illa som badrummet tack gode gud ;) ...

:)

Av sanna engström - 8 juni 2016 12:27


Tänkte bara visa lite gamla klipp jag hittade på datorn :)                måste bara visa detta klippet igen, en scen som fick mig att gråta. så jävla fin !      ...

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards