sannaengstrom

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av sanna engström - 14 augusti 2013 20:03

Blev 1h spinningpass förut efter jobbet , riktigt jävla jobbigt men skönt .

Jag älskar detta, jag älskar energin . Jag älskar mig själv och den glädje jag sprider i mig själv och till andra ;)

När jag kom hem så gjorde jag detta ;

Mosade en banan,
Kläckte ett ägg
En matsked keso,
En matsked Paulun's müsli.

Rörde ihop det och stekte i olivolja på två minuter på varje sida,
Sen toppade jag med kvarg, blåbär , lite honung , en klick jordnötssmör och lite nötter .

Detta var verkligen en dunderportion, jag brukar bara ta ett ägg och banan men idag hann jag bara äta lunch kl halv tolv och en banan kl 3 och sen tränade jag , så nu är jag mätt och belåten :)


Älsklingen kom förbi förut och överraskade med en supersöt nalle ( gris ) alltså djuret - inte han :) och en söt blomma :)

Tack hjärtat !

Nu ska vi bara slappa lite , jag är så trött så jag vet inte vad jag heter .

Over and out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards