sannaengstrom

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av sanna engström - 10 augusti 2013 23:57

Jag har sån jävla träningsvärk , helt galet . Känns skönt såklart för då vet man att man gjort rätt haha ;) sitter på jobbet och har rast nu , imorgon ska jag och älsklingen bjuda mina päron på lite mat . Jag ställde mig och bakade för första gången i mitt liv innan och jag tog en smula i från det jag hade bakat för att känna så att det inte va nåt fel , sen fick älsklingen äta upp resten , han som inte ens gillar sött sa att det va jättegott. Antingen har jag en väldigt ärlig eller en väldigt snäll pojkvän hahaha ;) får se vad betyget blir imorgon.

Jag är så peppad på det här med balansen , att jag nästan sörjer över att ha en vilodag imorgon . Känns liksom konstigt haha men vet att det är nödvändigt. Så mycket som jag tränat den senaste tiden har jag kanske rört på mig sammanlagt på 3 år , så klart att kroppen måste få vänja sig. Träningsvärken är min ständiga följeslagare iaf . Beställt skor på nätet med, dom kommer i veckan , hoppas dom passar , annars skickar jag bara tillbaka dom och drar till fotriktigt i Borås ist , är ju oerhört viktigt med ett par bra skor har jag märkt . Mina skor från 9;an är inte dom bästa alltså.

Det är det som har varit tuffast hittills , att när jag velat springa/jogga så har det känts som att jag redan sprungit en mil sekunden efter jag startat. Det värker i smalbenet och i vaden direkt och benen känns som stumpar . Jag hatar att behöva sluta pga smärta och inte trötthet , så nu måste jag hitta bra skor , kosta vad fan det vill.

Jag har ju problemfötter, dom är breda där det vanligtvis går in på folk, där går mina fötter ut . Jag har knölar på sidorna som förstår och jag trampar inåt .

Annars är jag normal.

Nu måste jag in och jobba , ville bara lämna en liten update :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkomna hit. här händer allt och ingenting :)

Omröstning

Har vi träffats i verkligheten?
 ja
 nej

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok, välkommen.


Skapa flashcards